Juleniss1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Man ser jo klart at Asgeir er Pippi wannabe når han farger håret rødt og har en vaskebjørn som beste venn. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Man ser jo klart at Asgeir er Pippi wannabe når han farger håret rødt og har en vaskebjørn som beste venn. Han er pedofil. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Asgeir har tøff bil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Asgeir er tøff som tør å være programleder på barne-tv, og i tillegg være like sprø, evt. rar som jeg vil kalle det, når han ikke er på TV. Skal litt til for å være en klovn som ham. På en måte var dette innlegget litt positivt ment. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bah, han er bare en amatør. Labbetuss og Gulars, det var barnetv sjefer Og glemmer heller ikke DJ Cat på gode gamle Sky Chanel. Asgeir har ingen ting å stille opp med mot disse dyene Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg liker ikke mennesker i barne-tv, jeg ELSKET Lokomotivet Thomas og Brannmann Sam, jeg vil gjerne ha noen episoder av det nå, faktisk. En unnskyldning for å kjøpe DVD til niesen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) ...... fordi han har rødt hår. Endret 23. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Asgeir er tøff! EOD! Men har lyst å se Pompel og Pilt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Men har lyst å se Pompel og Pilt Reversere, redusere, reflektere, reformere, regulere, registrere, regulere, revitere, resignere, repetere, restaurere, resultere.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Men har lyst å se Pompel og Pilt Nei, faen. Det er skummelt, jo! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mye vits å lage en tråd om det... Å så seriøse vi var i dag. Syntes det er helt greit når HalTan gir slike svar i en god del av hans poster.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Asgeir er ingen sjef. Han er en stakkars mann med et enormt oppmerksomhetsbehov. I håp om å bli lagt merke til, farger han håret sitt rødt, grønt, etc. og hopper rundt og skriker. Han har selv funnet ut at han har like stor overtalelsesevne som et heroinvrak på Plata sist sommer, derfor henvender han seg til den gruppen lant oss som er enklest å manipulere; barna. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Asgeir er ingen sjef. Han er en stakkars mann med et enormt oppmerksomhetsbehov. I håp om å bli lagt merke til, farger han håret sitt rødt, grønt, etc. og hopper rundt og skriker. Han har selv funnet ut at han har like stor overtalelsesevne som et heroinvrak på Plata sist sommer, derfor henvender han seg til den gruppen lant oss som er enklest å manipulere; barna. word. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Asgeir er TØFF OT: Angående Barne-TV så har jeg veldig lyst å se Flukta fra Dyreskogen igjen nå Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 OT: Angående Barne-TV så har jeg veldig lyst å se Flukta fra Dyreskogen igjen nå DEN er skummel. husker enda da jeg nesten begynte å grini når jeg så den gåsa dø.... og menneskene skulle SPISE den! Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Asgeir er sjef, han kjører jo Chevy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 OT:Sterkeste damen i verden, tror Pippi må se seg slått. Den damen må jo være russisk Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bah, han er bare en amatør. Labbetuss og Gulars, det var barnetv sjefer Støtter den. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Husker enda vaffelplaneten, den var full av vafler, motorsykler og gravemaskiner. *mimre om gamle dager* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Husker enda vaffelplaneten, den var full av vafler, motorsykler og gravemaskiner. *mimre om gamle dager* Dude... Gamle dager? Asgeir er ikke så gammelt... Ergo: Du har set på argier som ikke-liten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå