TanglewoodD Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Heisann, jeg og min bror kjører wlan... men når jeg surfer eller går på nett, så kommer det et bilde på skjermen til bror mi.."det har oppstått en konflikt i nettverket" eller sånn.... Det er klart at det har noe med nettverket å gjøre.... Kan jeg få en forenklet metode som ikke krever så mye av dere..? Ikke masse isp og gateway snakk osv. jeg er ganske ny i nettverk. mvh Stian_A Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Selv om du ikke har posted den fulle feilmeldingen høres det ut som dere bruker begge en IP-adresse samtidig på 2 maskiner. Hvordan er disse 2 pc'ene koblet til internet? Hvilken internetleverandør bruker dere? Endret 23. desember 2004 av bitcowboy Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Selv om du ikke har posted den fulle feilmeldingen høres det ut som dere bruker begge en IP-adresse samtidig på 2 maskiner. Hvordan er disse 2 pc'ene koblet til internet? Hvilken internetleverandør bruker dere? jeg/vi bruker Telenor... Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvordan er disse 2 pc'ene koblet til internet? Bruker dere en router eller programvaren som fulgte med fra Telenor? Er det muligens installert på begge maskiner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå