P4niX Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Får vel komme med litt ris og ros da + Bra frags + Meget bra kvalitet + Timingen sitter for det meste + Bra musikk + Mye variasjon (kunne kanskje brukt enda mer freelook osv ) - Musikken har blitt brukt før - Kunne lagt litt mer arbeid i introen - Litt laggy hltv Gir den 7/10 jeg. Absolutt en bra film til å være din første Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) +Ok frags. +Tusen ganger bedre enn de fleste fragmovies som blir postet her. -Brukt musikk -Dårlig timing med musikk, i de filmene jeg har hørt musikken før var det bedre. Dette gir et dårligere inntrykk. EDIT: Til de under, var selvfølgelig en feil, skulle stå bedre. Endret 8. januar 2005 av pronoob Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tusen ganger bedre? Han mente vel, tusen ganger flere frags ? Lenke til kommentar
zebe Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Får vel komme med litt ris og ros da + Bra frags + Meget bra kvalitet + Timingen sitter for det meste + Bra musikk + Mye variasjon (kunne kanskje brukt enda mer freelook osv ) - Musikken har blitt brukt før - Kunne lagt litt mer arbeid i introen - Litt laggy hltv Gir den 7/10 jeg. Absolutt en bra film til å være din første Takker for den. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Laster ned på nytt nå, nå bør den funke. Edit: Har sett den nå, masse gode frags, timing. Men musikken er mye brukt, og jeg synes ikke den faller i smak. Men fragmovien var bra den. Skal du lage en til? Hadde vært fint med en til Endret 13. januar 2005 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
zebe Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Laster ned på nytt nå, nå bør den funke. Edit: Har sett den nå, masse gode frags, timing. Men musikken er mye brukt, og jeg synes ikke den faller i smak. Men fragmovien var bra den. Skal du lage en til? Hadde vært fint med en til Driver å lager en klanfilm nå, men når den kommer vet ikke jeg. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Laster ned på nytt nå, nå bør den funke. Edit: Har sett den nå, masse gode frags, timing. Men musikken er mye brukt, og jeg synes ikke den faller i smak. Men fragmovien var bra den. Skal du lage en til? Hadde vært fint med en til Driver å lager en klanfilm nå, men når den kommer vet ikke jeg. Gleder meg. Men håper du har valgt litt bedre musikk denne gangen. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Hvor kan jeg laste den ned? finner ikke adresse her, hehe *glem det, hehe.. leste gjennom første post en gang til å da så jeg det.. lol Endret 16. januar 2005 av SirAnderz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå