zebe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Ja, da var jeg ferdig med csfilmen min etter å ha brukt nesten 1mnd på den. Filmen er på 180mb og varer i 7 minutter og 19 sekunder. Dette er min første film og om du vil laste den ned så finner du den her. EDIT: Mirror er nå oppe igjen, og i samme slengen endret jeg navnet på filmen til 'zebe activated' som jeg syns passet litt bedre. Beklager til de som måtte vente Endret 23. desember 2004 av zebe Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Da bør den være bra! *laster ned* Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) sikket bedre enn min :!: *laster ned* Endret 23. desember 2004 av m-momr Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jah, få høre noen kommentarer da! Det pleier jo bli gilde slakt av slike cs movier! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fragmovien din er den tredje beste jeg har sett (etter lord of the NOA og The one and only) Det ville ga vært den beste hvis du hadde hatt mer av deg selv og at du hadde bytta ut de to siste sangene (de gir deg ikke cs humør ) Men som sagt... Utrolig bra! *glede seg til den neste* Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 utolig bra, spessilet med BOOM sangen, den passet inn veldig bra, med boom i det du drepte en! VELDIG BRA FILM Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) wow, deg vil jeg ikke møte på! Men nå spiller jeg bare public [Mohaha] Men uansett, der la jeg opp cs karrieren min Endret 23. desember 2004 av ulv Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Filmen var dritbra, imotsetning til visse andre sine Irriterer meg over at alle kjenener sensen sin så utrolig godt iforhold til meg! Lenke til kommentar
zebe Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Takk for positiv respons . Akkurat nå er mirror nede, men skal prøve å få fikset det så fort som mulig i løpet av kvelden. Endret 23. desember 2004 av zebe Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hehe, mange fine frags der da. Likte spess. Det klippet fra inferno hvor du drepte 4 t med en granat Veldig bra fragmovie.....håper det kommer flere Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Håper mirroret blir oppe så fort som mulig, for denne filmen vil jeg se. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Håper mirroret blir oppe så fort som mulig, for denne filmen vil jeg se. Regn med at den er oppe om et par timer, må laste opp filmen igjen... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Over snittet til dette forumet å være. Litt oppbrukt sang (Boom-tingen), og litt ecofrags, men var også mye morsomt. Likte den første med AWM. Endret 23. desember 2004 av sosohal Lenke til kommentar
zebe Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Mirror er nå oppe igjen, og i samme slengen endret jeg navnet på filmen til 'zebe activated' som jeg syns passet litt bedre. Beklager til de som måtte vente. Last ned filmen her. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du burde ha fått fragsene til å passe inn hver gang det kom "boom" i sangen, som på andre videoer, ser og høres tøffere ut. Men uansett en bra video! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 laster ned nå Jeg har ALT som trengs til å få til en bra CS film, ikke bedre enn denne da, men bra nok, gode kills and so on, men jeg hater videoredigering siden jeg ikke vet om noen programmer med kule effekter, lett å bruke ect.. kommer med feedback om 25 min Lenke til kommentar
zebe Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) laster ned nå Jeg har ALT som trengs til å få til en bra CS film, ikke bedre enn denne da, men bra nok, gode kills and so on, men jeg hater videoredigering siden jeg ikke vet om noen programmer med kule effekter, lett å bruke ect.. kommer med feedback om 25 min Video vegas 5.0 er lett å bruke bare du setter deg inn i det. Effekter er det også mange av... Endret 23. desember 2004 av zebe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det der er den beste fragmovien som har blitt posta på dette forumet. Likte spesielt godt fraggen med awm i begynnelsen ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå