SondreB Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Finnes det et program som medfølger Mac OS som lager Internett - sider? Jeg har ikke Mac altså, men bare lurer.... Så på en Internett - side at det sto oppe i et hjørne: "Made with Mac"... Så åpenbart fins det jo noe... -Sondre Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Vet ikke om det er noe innebygd i MAC OS, men du får jo f.eks DreamWeaver til MAC. Nå er jeg ingen kløpper på web-design av noe slag, men vet at man får dette programmet til MAC, og at det skulle duge sånn ganske greit. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er ingen medfølgene applikasjoner som med WYSIWYG lar deg lage nettsider. Mulig det finnes noen greier gratis. Jeg gidder ikke å sjekke, siden jeg har Adobe GoLive liggende inne. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Om man ser bort ifra WYSIWYG kan du lage Internett sider med mange program. TextEdit følger gratis med i OS X Lenke til kommentar
SondreB Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Hva er WYSIWYG og TextEdit? Produktinformasjon Produktbeskrivelse Corsair Value Select minne - 256 MB x 1 - SO DIMM 200-pin - DDR Lagringskapasitet 256 MB x 1 Oppgraderingstype Industristandard Teknologi DDR SDRAM Produktformfaktor SO DIMM 200-pin Minnehastighet 333 MHz ( PC2700 ) Fabrikantgaranti Livstidsgaranti Tror dere denne RAM - en funker til iBook 12"? Fant den på komplett.no. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ny og forbedret composer fra mozilla, skal være ganske bra, men jeg har ikke prøvd det selv... http://www.nvu.com/features.html Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hva er WYSIWYG og TextEdit? WYSIWYG = What You See Is What You Get, i websidedesign er det å lage nettsidene grafisk slik at resultatet blir det samme i programmet du lager sida i som i nettleseren. TextEdit er et standardprogram med svært begrenset funksjonalitet. Likner veldig på f.eks. Wordpad for Windows. Lenke til kommentar
Aslevik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg vil anbefale crucial-ram for apple ibook. Dette siden jeg har det selv i min egen. Men hadde jeg skulle gjettet så ville jeg sagt det fungerte. Corsair er bra ram. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det finnes ingen program som lager hjemmeside for deg, derimot finnes det verktøy som kan hjelpe DEG med å lage en hjemmeside. Dog dette er ingen vits å begynne med før du kan html og css... ellers vil du ende opp med noe som overhode ikke fungere skikkelig på web. Start her om du ønsker å lage en webside; http://www.w3schools.com/default.asp Uten å kunne dette har du ingenting å gjøre i en webeditor... er nok drittsider på internett. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Når du kjøper en mac kan du registrere konto på noe som heter .mac, her får man en tjeneste som lager sidene for deg. http://www.mac.com/ Endret 25. desember 2004 av toretors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå