Gladideg Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, Har nettopp kjøpt disse varene : MSN NEO 2 PLATINUM 939 AMD 64 3000+ boxed 512 Crucial S Value Memory Samsung SpinPoint HDD ARTIC COOLING SILENSIUM T1 Kabinett ATI RADEON 7000 ( kjøper nytt kort etter jul) Problemet: Jeg har koblet til alt sammen, og skal starte opp... Skjermen vil ikke starte opp DVD-Brennern vil ikke starte opp. HDD'ene starter faktisk opp. Jeg har feilsøkt alle ting, men det gir ikke noe lyd i fra seg! Kan det være CPU som er gåen? Hva kan jeg prøve på? Resette bios, er det en option? ved å ta ut batteriet? Takk for all hjelp... Lenke til kommentar
rmon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kommer du inn i bios i det hele tatt? PS: kan resette den ved å flyte på jumperen Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 løste problemet ved å koble til den 4 pins strøm kontakten Hurra for intelligensen min i dag... Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis allt anna ikke virker, les bruksanvisningen..... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis allt anna ikke virker, les bruksanvisningen..... Den er tragisk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå