TST Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Som lovet lanserte Barking Dog Studios i dag versjon 2.0 av multiplayer demoen til Global Operations. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hvor lang tid tar det å laste ned den da? (med ISDN) Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Filen er på 98.6mb, så det er snakk om flere timer for ISDN tenker jeg. Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Den Winzip-filen jeg fikk lastet ned var korrupt. Vet ikke om dette vil gjelde for resten, men så er dere i alle fall advart =) Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 kan noen skrive en omtale om dette spillet, lurer på om jeg ska kjøpe det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 det er egentlig et veldig, veldig bra multiplayer-spill. singleplayer med bots er helt rævva. masse masse våpen, som du kan ha masse masse addons på (silencer, lasersikte, scope, XL-magasiner, etc..).. gassgranater som får deg til å hoste ukontrollert mens synet fader inn og ut (med mindre du kjøper gassmaske, såklart), masse småsnadder du kan leke deg med. så har du forskjellige klasser.. medic som får deg opp på bena igjen etter et skudd i hodet og opp til sånn 50-60% helse igjen, recon som pinpointer fi på skjermen (noe tilsvarende en wallhack..), sniper, heavy weapon dude, commando og alternativt, styre hele teamet fra oven. se hva teamet ser via kameraer, gi dem waypoints å gå til, etc.. veldig bra balanse (iallefall i den første mp-demoen) .. der var vi 10-12 på hvert team som sloss i 20 minutter om et område med vanlige våpen. frem og tilbake, frem og tilbake.. aldri kjedelig. :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 17:47, GamerLamerFjeld skrev:Den Winzip-filen jeg fikk lastet ned var korrupt. Vet ikke om dette vil gjelde for resten, men så er dere i alle fall advart =) Jajaja, ikke last ned fra EAs ftp-server før de har fikset den. Det er flere mirrors rundt forbi. Og *grøsse* FilePlanet da... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Har lastet den ned fra 4 ulike mirrors og alle var korrupte. Avoid until further notice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå