ahumoe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hei. Jeg har nettopp funnet et sted på maskinen min som ikke går ann å finne i Explorer eller når jeg søker i windows. Jeg fant dette ut da jeg så på et innlegg her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=342165&hl= og så lastet ned den fila MorePower linka til. Når jeg trykker "opp" for å se hvilken mappe fila la seg i la den seg i: C:\Documents and Settings\brukeren min\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\0JDBUMR9\ Content.IE5 mappen finnes ikke i Explorer. I Content.IE5 mappen er det mange mapper som det er bilder/filer(noen ekle bilder) som jeg ikke har sett før og mange av disse går det ikke ann å slette. Når jeg prøver å slette noen filer kommer det "Not Responding". Og en gang fant Norman(virusprogrammet mitt) en trojaner. Kan noen forklare dette for meg, er det noe virus??? Endret 23. desember 2004 av ahumoe Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 gratulerer, du fant Internet Explorer's disk cache. Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 ja, men hvordan kan jeg slette innholdet, hvorfor kommer det windows feilmelding når jeg prøver å slette og hvorfor kommer det virus melding fra Norman???????????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå