Solow Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg mistet nederste del av "menyen" på Gimp. Hvordan får jeg den på igjen? legger ved et bilde Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Klart det same ein gong. Det skjedde rett før eg skifta til ein anna distro så eg forska ikkje på det. Om du slettar .gimp-2.0 i ditt heimeområde vert GIMP instillingane nullstilte. cd ~ rm -rf .gimp-2.0 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Prøvd å oppgradere til The GIMP 2.2? Lenke til kommentar
Solow Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Har ikke prøvd å oppdater til Gimp 2.2 Kunne tenkt meg å gjøre det, men da jeg var inne på siden deres i går, var det ingen 2.2 pakke for Fedora (Det var vel for SuSE og andre) Det er rart det skal være så vanskelig å få det på igjen når det var så lett å få av (høyre-knapp og skjul eller lignende) Har prøvd Gimp i noen timer og det virker veldig lovende. Så jeg tror det blir "Morna Photoshop" Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det blei «morna PS» for meg.. --- Men, - same kva, ta ein titt på «file -> dialogs» du.. Trur du vil finne det du leiter etter der... Gimp 2 er hendig og har mange «dock» mogligheiter, du kan sette verktøyboksane saman slik du liker dei (eg har mitt eige oppsett f.eks). Så prøv deg fram, dra rundt - bruk «file -> dialogs» og sjå kva du finn der :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå