White Fox Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg skal rippe noen av dvd'ene mine og cd'ene mine for å ha en backup på pc'en. Fullt lovlig rettere sagt.. Tidligere har jeg brukt dvd shrink til dvd'ene, men er ikke veldig fornøyd. 1)Hvilket program er best til dvd ripping? 2)Hvilket program er best til cd ripping? Edit: Freeware!! Endret 23. desember 2004 av White Fox Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ingen som ripper her a. Har hørt om et program ved navn DVD decryper eller no. er det bra? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 rippe dvd: DVDx eller smartripper (helt likt omtrent) rippe cd: er det ikke no slik rippe sak i mediaplayer? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Cd Ripping: Audiograbbar Dvd Ripping: DvdShrink Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 http://www.exit1.org/dvdrip/ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Til cd: Exact Audio Copy Til dvd: Dvdshrink eller Dvd decrypter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå