Gå til innhold

Hva er den beste lederklassen? Begrunn Svaret!


Anbefalte innlegg

jeg mener warrior er den ultimate lederen. han er sterkest. tåler mest. skader mest i nerkamp. han kan taunte, slik at alle monster attacker kun ham, slik at svake klasser ikke dør. pala er mere som en assisterende melee klasse. han kan hjelpe warrioren hvis han kommer i knipe med å heale og hjelpe til med å drepe monster.

Feil. Paladin tåler mest, en paladin har faktisk 3 liv. Warrior skader ikke mest i nærkamp - det gjør rogue.

 

Jeg hører om guilds i Korea og USA som bruker paladin som high end tank istedetfor warrior.

 

Men warrior får garantert masse kjærlighet i neste patch :p

 

En paladin hjelper til der det trengs, dmg. healing, tanking, buffing. Og har normalt god oversikt over slaget. En paladin kan dermed utmerket vel tippe kampen i riktig favør og er den mest naturlige lederen på slagmarken. ;)

 

www.exiles.okkelmo.com

Endret av Falconetti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En paladin hjelper til der det trengs, dmg. healing, tanking, buffing. Og har normalt god oversikt over slaget. En paladin kan dermed utmerket vel tippe kampen i riktig favør og er den mest naturlige lederen på slagmarken. ;)

 

Det er RAIDET tilsammen som tipper et utfall i ønsket retning. Ikke en Paladin MT(Main Tank) som ikke holder aggro. Om det er tilfelle at Paladins blir maintank på High end raids, ville ikke det vare lenge. Noe sier meg at Paladin blir "adjusted" litt og Warriors gjort til mere egnet Tank. Uansett så er dette helt off topic igjen siden klasser ikke har noe å si for Raid/Guild leader posisjon i en guild. Det er helt latterlig at dere fortsatt sitter og tror at det spiller noen rolle.

Lenke til kommentar

Synes små rosahårede gnomer burde lede alt som er av guilds i WoW. Enhver som blir guildleder burde automatisk blitt gjort om til en liten rosa gnom, og alle burde hatt navn med varianter av "Lykketrollet" .. som for eksemepl Lykk3trollet, Lykketr011et, Lykketroll333 og så videre. Det hadde gjort det enkelt å se en guildleder :p

Lenke til kommentar

Kansje jeg rollespiller litt for mye når jeg spiller, men kunne alldri tenke meg å bli leda av en rogue, warlock, shaman, warrior, gnom, orc, troll eller undead.

 

Finnes ingen mer naturlig leder enn human pally, den klassiske kongen i full plate rustning som sitter på en pansra hest.

 

Dog i spillet så vil det nok være mange bra ledere som kommer til å velge "feil" klasser/raser, men jeg kommer ikke til å ta noen ordre fra de uansett.

Lenke til kommentar
Kansje jeg rollespiller litt for mye når jeg spiller, men kunne alldri tenke meg å bli leda av en rogue, warlock, shaman, warrior, gnom, orc, troll eller undead.

 

Finnes ingen mer naturlig leder enn human pally, den klassiske kongen i full plate rustning som sitter på en pansra hest.

 

Dog i spillet så vil det nok være mange bra ledere som kommer til å velge "feil" klasser/raser, men jeg kommer ikke til å ta noen ordre fra de uansett.

*Klappe på ryggen*

Du har forstått det! Jeg glemte jo å adde rasene: Gnome, Undead og Orc

Endret av Proidiv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...