Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg har Norton Internet Security 2005 på pc'n min. I dag når jeg slo den på så startet ikke Norton opp men det kom en feilmelding (se bildet) og når jeg trykker "Ok" så kommer den bare tilbake om 2 min! Veldig plagsomt! :S På linken der så står det at jeg skal slå av Norton (som ikke er på) og så oppdatere msn til version 6. Jeg har jo 6.2! Noen som har peiling? Endret 23. desember 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Prøv å se på NV sine sider om hjelp, kan hende MSN er for ny i forhold til utgivelsen av NV? Lite sannsynlig menne... Endret 23. desember 2004 av icer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Her står det litt....men hvordan skal jeg få slått av "Instant messenger scan" når programmet ikke slår seg på? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Får du altså ikke startet Norton hvis du går; start - alle programmer - Norton internettsecurity. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Fikk startet det nå, erroren sluttett å komme opp.... Jeg må vist reinstalle det, men jeg før ikke avinnstalert det! Fordi Norton antivirus prøver å oppdatere det meste som kan oppdateres, å det får jeg ikke stoppet. Går det an å slå av programmet på en eller annen måte? Endret 23. desember 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
icer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Slå av auto-protect og vet ikke om det er noen funksjon som du kan slå på så NAV ikke starter med maskinen? Skal jo kunne fjernes ved bare å fjerne det i "legg til fjern"? Endret 26. desember 2004 av icer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå