mylife Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Heisann Sitter her med et problem. Jeg har 1000kr som jeg vil bruke på noe til pc'n min: AMD Athlon 64 3000+ 2X512mb 3200 ram DVD-Brenner 17 Nec 1770 lcd Logitech 5.1 lyd GeForce 6800GT 256mb Golden Sample Edition Tagan 480W Strømforsyning Har den nye razor musa. Kjøpte den i forrige uke. Nå har jeg lyst på noe mer, men syns det er litt kjedelig å kjøpe meg nok en hard disk. Jeg venter på denne fra LaCie: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3394 (Tror det liksom blir nok når den er på plass) Noen som har noe kult forslag til hva jeg kan handle? Har viftestyring på alle vifter. Føler vel egentlig at jeg ikke mangler stort til den, men noe skal jeg jaggu få smelt inn der alikevel EDIT: Trenger anbefalinger av headset. Gjerne linker til tester etc Endret 23. desember 2004 av mylife Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Skikkelig bra headsett Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Snakk om å ha for mye penger Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har du 1000spenn til overs?! Etter julegavene? Det er en gutt med penger! Lenke til kommentar
mylife Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Skikkelig bra headsett Det er jo en mulighet. Greit å ha med på lan party Snakk om å ha for mye penger Ler. Er noen her i forumet som er av voksen alder vil jeg vel tro, som fortsatt er ganske så opptatt med data og gaming Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ny cpu (hvis du ikke har skrevet feil da. amd 64 2000 finnes ikke?) Lenke til kommentar
mylife Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 ny cpu (hvis du ikke har skrevet feil da. amd 64 2000 finnes ikke?) Der har du helt rett :!: Jeg har AMD Athlon 64 3000+. Der var det rett Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ville enten kjøpt godt headsett, eller støydempet pcen din! forresten, hva slags PSU har du? kan være en ide og svi av noe på den PSU'en som er i julekalenderen i dag Lenke til kommentar
mylife Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg har allerede den Tagan saken jeg Det er faktisk en ganske så rå pris på den idag! Den gjør jobben godt, og vil nok gjøre det en goooood stund fremover Akkurat nå skulle jeg ønsker jeg hadde hatt PCI ekspress og ikke AGP. Da vet jeg hva som skulle blitt plasert Det får bli neste maskin Endret 23. desember 2004 av mylife Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hva med å casemodde for 1000,- ? Da får du noe unikt som ingen andre har:) PS: De har Lian-Li kabinetter på microplex.no som koster under 1 laken Lenke til kommentar
mylife Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Har alt noe lyssaker og plexi på plass. Har faktisk sikla en stund på et Lian Li Kabinett som ligger på microplex: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL Er litt stiv pris. Dessuten er jeg det man kaller en gamer Så maskinen er liksom med litt rundt på tur innimellom. Lian-Li blir nok den dagen jeg tar meg råd til en server. Nå har jeg et Thermaltake kabinett http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=704 (Forresten. Det er ikke noe bra kabinett. Kun lett av vekt som er greit spør du meg) for Lian Li Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Her er en idè til deg: Skriv en topic som sier noe om hva du ønsker! Lenke til kommentar
mylife Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Her er en idè til deg: Skriv en topic som sier noe om hva du ønsker! Hmm. Er det som er problemet... Har fått forslag her om et bra headsett, noe som er et bra forslag. Det er faktisk noe jeg mangler og som jeg trenger. Noen som Kan anbefale noe som er bra? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kva med å investere i noe harry greier. Signallys eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå