ebso86 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nå er vi ferdig med opptakene av vår første demo. Mp3 finnes her: http://www11.nrk.no/upunkt/urort/framework...nd&band_id=5370 Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Den var jo bra Menne dere skulle prøvd å fått vokalisten litt klarere... Hvilken måte brukte dere for å få tatt spillt inn sangen? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bra potensiale der! Likte gitartrakteringa fra cirka 3:10. Får håpe dere kan fikse bedre utstyr og diverse da, så dere kan få bedre kvalitet på opptakene. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 lyden er spillt inn i cool edit pro 2.0 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hva slags musikk er det? Bruker linja veldig atm Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 første sang ut er en rocke-ballade Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 lyden er spillt inn i cool edit pro 2.0 Jau, men det hjelper lite om du ikkje har skikkelig HW. Skal høyre på låta etterpå. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hmmm.... interesant musikk.....må komme med det negative først da... Veldig stivspillt, hørte vokalisten litt dårlig(å det kom fra en darkthrone fan... ), kan ha litt problemer å treffe tonene helt... så det positive: kul gitarsolo, slutten er bedre enn resten av sangen...(både negativt og positivt det da...) Men ellers, gratulerer med første demoen da... stå på vidre dere... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Siden jeg ikke har så peiling på musikk så skal jeg ikke legge ut om hva som er bra og dårlig, men jeg likte låta Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Sangen var bra den, men jeg synes sangen var en smule statisk, den kjørte seg på en måte fast i et spor og klarte liksom ikke å komme seg videre eller noe. Jeg ble også litt skuffet oiver bruken av fuzz på rytmegitaren og den EKSTREMT irriterende ojojojojojojojoj lyden rundt 3:40 eller no. Ellers var det veldig bra altså Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 lyden er spillt inn i cool edit pro 2.0 Jau, men det hjelper lite om du ikkje har skikkelig HW. Skal høyre på låta etterpå. kan skrive alt vi har brukt senere, men alt utstyret står hos en kamerat hvor vi har spillt inn og jeg husker ikke navn på alt vi har brukt Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 forresten så bør alle laste ned sangen hvis de skal høre den, streaming-versjonen er nemlig bare 48kbps kvalitet (=kjempedårlig) Ved nedlasting blir det 192 Lenke til kommentar
oycob Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) synes denne var god, likte "klangen" på vokalen men er enig i at den burde vært litt klarere. Men stå på, kan bli veldig bra etter hvert =) Endret 23. desember 2004 av oycob Lenke til kommentar
GTS Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ta det negative først da.. Soloen var litt ensformig, og lyden var veldig dritt. Men bortsett fra det, virker dere veldig sikre på instrumentene deres, og hadde dere hatt litt andre forutsetninger så tror jeg dette kunne blitt ganske bra. Fortsett å jobbe med musikken og kjøpt dere litt studiotid Forresten, skryt til gitaristen for å kjøre på med litt klangeffekter. Det liker vi! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hvor er det jeg skal gå for å høre den a?? hvorfor ikke poste i hjemmelaget musikk retriwes?? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) du trykker på linken og leter deg fram til sangen som heter "now i have to go" så laster du den ned og hører... hvorfor ikke poste i hjemmelaget musikk retriwes?? smile2.gif jeg fant ikke den kategorien... rett og slett Endret 25. desember 2004 av ebso86 Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 har glemt å få med at demoen har en b-side.... skal prøve å få lagt den opp i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå