Bigfesk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hey. Jeg kommer meg ikke inn på hotmail innboksen min og dette er veldig irriterende. Når jeg skal logge inn, så begynner siden å lastes, men den stopper rett før den kommer inn og blir bare stående der. Noen som vet hvorfor dette skjer og hva kan jeg gjøre for å få det til å funke? Finnes det noen annen måte jeg kan komme meg inn på? Go Jul!! og takk for alle svar Endret 20. februar 2011 av WiX Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Sikkert en eller annen form for Hotmail bug, eller høy trafikk. Men om den nekter Prøv web leserene Firefox eller Opera.. Får håpe det hjelper Endret 23. desember 2004 av Ar1an Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 prøv å last siden en gang til Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fungerer ikke med IE, men med Opera for øyeblikket. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Fungerer ikke med IE Funker med meg.. Edit: kanskje litt feilpostet? Endret 23. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fungerer ikke med IE Funker med meg.. Vet ikke hvordan statusen er nå, men var værtfall slik i sted. Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jøss, en m$ side som ikke virker med selskapets egene browser. o happy day Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 har samme problemet, kommer ikke inn på innboksen med IE men når jeg prøver med opera funker det fett. Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det funket når jeg lastet ned Opera, kjempegreier =) takk skal dere ha for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå