_Furien_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Skal lage en film her, og lurer på om det er noen mulighet til å legge til "Deleted Scenes", som ikke vises rett etter hovedfilmen? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ....vel...hvis de IKKE skal vises rett etter hovedfilmen. Så ikke legg dem til da. Eller mente du å spørre noe annet? Spørsmålet ditt var litt vanskelig å tyde. Hva lager du, og hva vil du oppnå? AKIRA Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Furien, mistenker at du brenner DVD platene dine direkte gjennom et videoredigeringsprogram - eller hva? I slike programmer er det ofte vanskelig eller umulig å legge til "deleted scenes" i form av menyvalg. Til dette bruker du heller et DVD authoring program. Selv bruker jeg Adobe Encore, men det finnes nok mange andre gode programmer (Pinnacle Studio mener jeg kan lage OK DVD menyer selv om de ikke blir alt for avansert). Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Det gikk greit, satte "Return To Menu" etter den siste scene jeg ville vise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå