destroyy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har nå fått i posten en zalman cnps7000b-cu , den var rimelig tung syntes jeg, så jeg ble litt redd for å sette den på, den veier hele 755g. Så derfor lurer jeg på om det går greit å montere den på mitt asus a7n8x-e delux hk ? speccs på cpu kjøler Speccs på hk Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 er greitt å montere den so lenge pcen ikkje skal fraktes rundt... då ville eg i alle fall tatt den av... høyrd om folk som har reve av heile sockelen med cpu når dei frakta dataen med tunge kjøleren der... Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det gikk ganske greit, overraska over den smarte måten de fester den på, så er nok ikke farlig om jeg frakter rundt, for da går hele hk istykker vis den gjør Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du er ganske flink hvis du greier og røske av hele socketen på hket med den kjøleren der. Da må kabinettet velte eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå