Gå til innhold

Hitman Blood Money: Første Screenshot+Releasedate

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Send inn dine spørsmål!

Nordmannen Tore Blystad jobber som designer på «Hitman: Blood Money». Tidligere har han tilbrakt nærmere ti år i norske Funcom, men flyttet til Danmark og IO Interactive helt på tampen av det forrige Hitman-spillets ferdigstillelse.

Nå kan du selv stille Tore de spørsmålene du selv måtte ha om «Hitman: Blood Money». På fredag klokka 17.00 stiller han opp på nettmøte her på Dagbladet.no - send inn dine spørsmål nå!

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/05/31/433348.html

Lenke til kommentar

HOHO! Gleder meg som en unge! Alle Hitman spillene er rett og slett geniale! :D

Et hovedelement i spillet er belønningen du får i form av penger etter de forskjellige brettene. For at du skal få så mye utbetaling som mulig etter endt oppdrag, er det viktig at du ikke etterlater deg spor i form av lik - eller at du lar vitner leve lenge nok til å kunne fortelle hva de har sett deg gjøre.

Om noen får nyss om dine handlinger vil nemlig arbeidsgiveren din måtte dekke opp for deg - og dermed «trekkes du i lønn», for å si det på den måten. Pengene kan brukes til å kjøpe våpen, samt oppgradere disse i etterkant.

Faen så genialt!

Endret av Zyko
Lenke til kommentar
Edit: Jeg glemte å skrive releasdatoen som også var i mailen: Spring 2005

Ehm, det er faktisk vår 2005 akkurat nå. På dagbladet står det at det kommer til høsten.

«Hitman: Blood Money» vil ende opp med en klar 18-årsgrense når det kommer til PlayStation 2, Xbox og PC til høsten.
Endret av Zyko
Lenke til kommentar

Har bare prøvd Hitman - Contracts. Kan ikke si at jeg likte det. Grafikken var dårlig, spillet var for irriterende, for vanskelig. Kom meg jo ikke ut av mentalsykehuset engang. Ga opp etter ca 30 min. Fant ut at dette spillet var ikke noe for meg.

Ang Bloodmoney så leste jeg i PCGW at det var basert på glacier engine.

Lenke til kommentar
Har bare prøvd Hitman - Contracts. Kan ikke si at jeg likte det. Grafikken var dårlig, spillet var for irriterende, for vanskelig.

Grifikken er god, og gameplayet er genialt :dontgetit:

Kom meg jo ikke ut av mentalsykehuset engang. Ga opp etter ca 30 min. Fant ut at dette spillet var ikke noe for meg.

godt gjort :!:

du skal bar følge hovedgangen, til du kommer til heisen, ta drakten til en swat dud, så løpe ut og kjøre av gårde i en bil :!:

kjempe lett!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

gleder meg som en unge til 4 kommer som andre unger gleder seg til julenissen!!!!

angående hitman 3 så ligger han hardt skadet på et rom og har flashbak. det er det beste hitman spillet hittil!! spesielt hotel banen med spøkelset!! å som jeg gleder meg :love:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Edit: Jeg glemte å skrive releasdatoen som også var i mailen: Spring 2005

Ehm, det er faktisk vår 2005 akkurat nå. På dagbladet står det at det kommer til høsten.

Jeg lagde tråden desember 2004, og det var release datoen jeg hadde da.

Lenke til kommentar
Har bare prøvd Hitman - Contracts. Kan ikke si at jeg likte det. Grafikken var dårlig, spillet var for irriterende, for vanskelig. Kom meg jo ikke ut av mentalsykehuset engang. Ga opp etter ca 30 min. Fant ut at dette spillet var ikke noe for meg.

Ang Bloodmoney så leste jeg i PCGW at det var basert på glacier engine.

Første oppdrag i Contracts er veldig kjipt og holdt på å gi opp selv. Kommer en seg forbi det, blir det straks en del bedre og det finnes en rekke spennende oppdrag..

Desverre er Contracts det svakeste spillet i serien og det føles ikke ut som utviklerne klarte å komme med noen nye interessante spillelementer. Faktisk tok de vekk muligheten for å velge våpen før oppdragene og mange av brettene var remakes fra det første Hitman-spillet. En svak terningkast 4 i min bok.

Likevel syns jeg du skal gi serien en ny sjanse. Det er en god, underholdende og spennende trilogi som desverre kunne vært mye bedre.

Lenke til kommentar

det som skjer i contracts er at han har ver tpå et mission hvor han skulle drepe 3 stykker, den siste hviste om det av en eller annen grunn og vente på han og fikk skutt han, 47 greide å komme seg unna og tilbake til hotelet og senere når han er "frisk" igjen så utfører han missionet, alså på den siste levelen...og ja den fyren som skjøt ham e han i brun dress som gjemmer seg bak den swat bilen :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...