Jon@s Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ser bra ut, dette. Har alltid likt Hitman-spillene godt. Lenke til kommentar
Aim Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kommer det online og det blir bra!!11 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Det ser ut som om de bruker den samme grafikk-motoren som de brukte i de to forrige spillene.Den har vist blitt oppusset. Ser egentlig ikke noe behov for en langt forbedret grafikkmotor i denne serien. Er meget fornøyd med den. Sant! Akkurat slik som Freedom Fighters' grafikk (tror det er samme motor). Den er langt ifra verdens beste, men den er skikkelig fin! Lurer på om 47 kan kle seg i nisseklær... Om det går an, så... EDIT: Men de har i alle fall avslørt at ragdoll effekten skal bli kraftig forbedret. Lurer på hva de mener da... Endret 9. januar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 alle hitman spillene er bra! men 1'ern er best, så kommer 3'ern å så 2'ern. håper denna blir like konge!!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nå som det er så kort til til spillet kommer, tenkte jeg jeg skulle poste en link hvor man kan laste ned introen til spillet Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Wow! Introfilmen! Laster ned nå. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nå som det er så kort til til spillet kommer, tenkte jeg jeg skulle poste en link hvor man kan laste ned introen til spillet no gleder eg meg bare enda meir til dette spelet. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Joda! Nå må innrømme at det ser fett ut. Men jeg må ikke få høye forventninger... Jeg har spillt alle spillene i serien til nå, og må si at Hitman 1 var absolutt den beste. De to siste i serien var langt fra like god som 1`en. De føltes mer "klossete" og det ble for mye dreping. Det ble også for "hektisk" på en måte. Jeg husker når jeg prøve hitman 1 demoen første gang. Spillet var fantastisk, det første spillet med "ragdoll" desutten var det så kult å drepe limosinsjåføren og så ta klærne hans, og plante bomba i limosinen. Det var jo så genialt. Du kunne løse et oppdrag med nesten uten å drepe en eneste person, eller drepe alle sammen. Det var konge. Jeg klarer ikke helt å sette spissen på det, men det var noe som var klart bedre med den første i serien enn de andre. Håper at 4`en blir litt bedre enn de to andre... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jepp, 1'ern var absolutt best, og den kan fortsatt spilles den dag i dag, med en spennende historie, godt, nervepirrende gameplay, og en helaftens grafikk, selv i dag. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Etter den skuffende 3'ern som ikke tok mange skritt vekk fra de to første spillene håper jeg vi får dette forbedret: -Kunstig intelligens -Planlegging av oppdragene -Valg av våpen før oppdragene (hvorfor tok de vekk dette i 3'ern?) -La spillet være mer logisk (tullete at det bare ligger en giftflaske slengt rundtomkring) -Kanskje noen flere fysiske triks fra Agent 47's side. Noe nærkamp hadde vært greit i hektiske situasjoner. Jeg har helt ok forventninger til dette spillet. Det blir sikkert underholdende, men uten vesentlige forbedringer så tror jeg ikke dette blir et spill jeg vil huske altfor lenge. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) -Valg av våpen før oppdragene (hvorfor tok de vekk dette i 3'ern?) du kan velge våpen i 3'ern da... men jeg likte best måten du kjøpte våpen på på 1'ern. Kanskje noen flere fysiske triks fra Agent 47's side. Noe nærkamp hadde vært greit i hektiske situasjoner. du kan slå folk med våpenet hvis de står nær deg i 3'ern da. edit: feil quote Endret 13. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Enig i at 1`ern var den beste, og i 3`ern virker det som de har tatt endel oppdrag fra 1`ern Endret 13. mai 2005 av <Iversen> Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Enig i at 1`ern var den beste, og i 3`ern virker det som de har tatt endel oppdrag fra 1`ern det er det som er hensikten med Contracts.. Men jeg elsker Hitman spillene! har nok kost meg mest med 1-ern på hotellbanen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Men jeg elsker Hitman spillene! har nok kost meg mest med 1-ern på hotellbanen den bana er legendarisk. er nok den aller beste hitman bana nokon sinne. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Fekk ein anelse nostalgi no. Endret 14. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hadde vært kult om du kunne gå fritt rundt i en by og finne jobber i aviser og slikt. liker litt frihet. blir vel mer en leiemorder simulator men.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Digget introen til siste oppdrag på 3ern. *gåsehud* Så jeg likte 3ern best så 1 og 2ern. Lurer på hvordan 4ern blir. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Han drepte Julenissen!!! Det ser bra ut. Håper at det kommer nå snart, og våren er snart over. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 blir vel mer en leiemorder simulator men.. det hadde vært så digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå