Gå til innhold

Hitman Blood Money: Første Screenshot+Releasedate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser ut som om de bruker den samme grafikk-motoren som de brukte i de to forrige spillene.

Den har vist blitt oppusset.

Ser egentlig ikke noe behov for en langt forbedret grafikkmotor i denne serien. Er meget fornøyd med den.

Sant! Akkurat slik som Freedom Fighters' grafikk (tror det er samme motor).

Den er langt ifra verdens beste, men den er skikkelig fin!

 

Lurer på om 47 kan kle seg i nisseklær... :hmm:

Om det går an, så... :w00t::xmas:

 

EDIT: Men de har i alle fall avslørt at ragdoll effekten skal bli kraftig forbedret.

Lurer på hva de mener da...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Joda!

 

Nå må innrømme at det ser fett ut. Men jeg må ikke få høye forventninger...

Jeg har spillt alle spillene i serien til nå, og må si at Hitman 1 var absolutt den beste. De to siste i serien var langt fra like god som 1`en. De føltes mer "klossete" og det ble for mye dreping. Det ble også for "hektisk" på en måte.

 

Jeg husker når jeg prøve hitman 1 demoen første gang. Spillet var fantastisk, det første spillet med "ragdoll" desutten var det så kult å drepe limosinsjåføren og så ta klærne hans, og plante bomba i limosinen. Det var jo så genialt. Du kunne løse et oppdrag med nesten uten å drepe en eneste person, eller drepe alle sammen. Det var konge. Jeg klarer ikke helt å sette spissen på det, men det var noe som var klart bedre med den første i serien enn de andre. Håper at 4`en blir litt bedre enn de to andre...

Lenke til kommentar

Etter den skuffende 3'ern som ikke tok mange skritt vekk fra de to første spillene håper jeg vi får dette forbedret:

 

-Kunstig intelligens

-Planlegging av oppdragene

-Valg av våpen før oppdragene (hvorfor tok de vekk dette i 3'ern?)

-La spillet være mer logisk (tullete at det bare ligger en giftflaske slengt rundtomkring)

 

-Kanskje noen flere fysiske triks fra Agent 47's side. Noe nærkamp hadde vært greit i hektiske situasjoner.

 

Jeg har helt ok forventninger til dette spillet. Det blir sikkert underholdende, men uten vesentlige forbedringer så tror jeg ikke dette blir et spill jeg vil huske altfor lenge.

Lenke til kommentar
-Valg av våpen før oppdragene (hvorfor tok de vekk dette i 3'ern?)

du kan velge våpen i 3'ern da...

men jeg likte best måten du kjøpte våpen på på 1'ern.

Kanskje noen flere fysiske triks fra Agent 47's side. Noe nærkamp hadde vært greit i hektiske situasjoner.

du kan slå folk med våpenet hvis de står nær deg i 3'ern da.

 

edit:

feil quote

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...