Jokko88 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg har regristrert meg på hitmanbloodmoney.com og idag fikk jeg første screenshot ifra spillet! VG Nettmøte Releasedato: Høsten 2006?? Endret 15. mai 2006 av Jokko88 Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hmm er vel på tide å få ut fingeren og komme gjennom Contracts da sida noko nytt er på veg... likar den serien altså.. ingenting som er so moro som å snike seg inn på ein bak frå og drepe med pianostreng Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mhm.....håper de har vært litt orginale med oppdragene, gleder meg stort Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hitman fikk sikert ingen gaver fra nissen pga at han ikke har vært snill det siste året. da klikka hitman helt og kasta nissen ned flere etasjer.nissen døde momentant. :!: gelder meg Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det ser ut som om de bruker den samme grafikk-motoren som de brukte i de to forrige spillene. Den har vist blitt oppusset. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det ser ut som om de bruker den samme grafikk-motoren som de brukte i de to forrige spillene.Den har vist blitt oppusset. Ser egentlig ikke noe behov for en langt forbedret grafikkmotor i denne serien. Er meget fornøyd med den. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Samme her, håper bare på noen litt orginale oppdrag som er litt åpne for flere løsninger, noe alà det hotelloppdraget på Contracts og toern Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 lurer på om dette bildet er tatt frå spelet, eller om det bare er noko dei har laga til for anledninga (med julenisse og det heile) Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 lurer på om dette bildet er tatt frå spelet, eller om det bare er noko dei har laga til for anledninga (med julenisse og det heile) Det ser ut som om det er tatt ut fra spillet. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 SWEET! Hitman eier! 2'eren var best. 3'eren ble for melankolsk og "mørk" for meg, men jeg kom da gjennom det! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hitman Contracts var grei nok men altså det var litt i det korteste laget! Ellers et av mine favoritter innen snike sjangeren! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Dette er et spill jeg må kjøpe meg Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Å hitman er alltid kos, får bare håpe de overgår seg selv og lager noe som er bedre en både 1, 2 og 3 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 SWEET! Hitman eier! 2'eren var best. 3'eren ble for melankolsk og "mørk" for meg, men jeg kom da gjennom det! Dessverre. 2'ern var elendig spør du meg. 1'ern er best enda. 3'ern er absolutt ikke ille. At man ser flere gamle brett igjen synes jeg egentlig var litt hyggelig. Husker jeg digget det hotellbrettet. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 SWEET! Hitman eier! 2'eren var best. 3'eren ble for melankolsk og "mørk" for meg, men jeg kom da gjennom det! Dessverre. 2'ern var elendig spør du meg. 1'ern er best enda. 3'ern er absolutt ikke ille. At man ser flere gamle brett igjen synes jeg egentlig var litt hyggelig. Husker jeg digget det hotellbrettet. Jeg føler bortimot det motsatte Hitman 1 er jo fortsatt det beste, det er vi alle enige om. Hitman 2 var nesten like bra, Hitman 3 bør brenne lenge et varmt sted. Et elendig drittspill, jeg kjenner jeg blir småirritert av å tenke på det spillet. ARG! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jeg syntes 1eren var best jeg. masse kule missions og slikt. 2eren var litt teit. ble så hightech. det skal være litt bere oldfashion med svart suit og pianostreng Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hitman blir som regel utsatt. Ville aldri stolt på den første utgivelsesdatoen på det spillet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ser kjempebra ut. Contracts var veldig bra, bedre en 2.eren. Lenke til kommentar
CCCC Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hva tid sånn Ca kommer det ut? håper dette blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå