twarr Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei! Eg tenkte kanskje å kjøpe med novibes, men eg har 2 hardisker, og da koster det litt... Så eg lurer på om kor mykje det hjelp?? Eg tenkte istaden for å kjøpe novibes, så kan eg kjøpe to vifte (ei til kvar harddisk på mitt chieftec kabinett) Hjelp! mvh Twarr Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Novibes hjalp utrolig for meg... Min pc kan ikke høres nå, bare litt når den tenker veldig mye... Jeg mener at den er verdt det Lenke til kommentar
hyllimorph Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 jeg har en Seagate Barracuda ata66 7200rpm med NoVibes. Må se på "lyset" for å finne ut om disken jobber. Ingen form for resonnans i kabinettet ved oppstart osv... Anbefales... Men hadde vurdert å bygge en selv, istedet for å kjøpe 2. Tror det er en guide her på overklokking.no om akkurat det... :wink: Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Noen som vet hvor jeg finner ut hvor stor varmeutvikling hden min har? ibm deskstar 60gb.... vet novibes går uansett varmeutvikling, men tenkte jeg bare skulle sjekke Lenke til kommentar
chma Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 skal du ha raske disker over 7200 rpm, anbefalte microplex at du kjøpte en vifte og stripsa fast under.....ikke vet jeg hvorfor.... mvh Christian Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Hei! Takk for alle svar... Eg trur eg kjøper novibes! mvh Twarr Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 sjekk ut denna, det kan g deg en grei pekepinn: http://www.overklokking.no/annet/novibes/index.html Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 01:29, hyllimorph skrev:...Men hadde vurdert å bygge en selv, istedet for å kjøpe 2. Tror det er en guide her på overklokking.no om akkurat det... :wink: her er den guiden: http://www.overklokking.no/annet/stilledrev/index.html Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 09:43, chma skrev:skal du ha raske disker over 7200 rpm, anbefalte microplex at du kjøpte en vifte og stripsa fast under.....ikke vet jeg hvorfor....mvh Christian For å tjene mer penger? (måtte bare være litt useriøs. SORRY) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå