Gå til innhold

Spill året 2004, hva synes dere var best.


Anbefalte innlegg

Da er 2004 snart over. Sitter med en følelse av at dette spillåret har vært mildt sagt grisebra.

 

Jeg har mine absolutte høydepunkt må jeg si. Kan nevne de PC spillene som har vært "viktigst" for meg dette året.

 

Trackmania. De fleste har vel vært innom dette spillet her vil jeg tro. Gleder meg i hel til Sunrise kommer.

 

Rome Total War. Jeg var blodfersk i total war serien og hadde absolutt INGEN forventninger til dette spillet. Kjøpte det fordi hun bak kassa på EB Games i Ski var dritfin, og hun anbefalte det. Fikk bakoversveis deluxe, sinnsykt fet grafikk, avhengig til de grader, og ikke minst fantastisk gameplay.

 

Half Life 2. Var livredd for at Valve skulle gå på tryne her og bomme fullstendig på megasukssen de hadde med HalfLife. Men heldigvis så tok jeg feil. Valve gjorde jobben og leverte oss det beste FPS spillet i historien.

 

NFSU 2. Jeg likte 1'ern. Og visste egentlig va jeg gikk til da jeg kjøpte dette. Ble positiv overasket her også. Cruise rundt i byen er kult.

 

Sid Meyers Pirates. Hva kan jeg si. Dette er det spillet som okkuperer hele dagen min for tiden. Det er kongebra. Kul grafikk, utrolig bra gameplay, og artig som bare pokker.

 

 

 

Dette var vel de titlene som har opptatt meg dette året.

Hva er deres favoritter???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Da er 2004 snart over. Sitter med en følelse av at dette spillåret har vært mildt sagt grisebra.

 

Jeg har mine absolutte høydepunkt må jeg si. Kan nevne de PC spillene som har vært "viktigst" for meg dette året.

 

Trackmania. De fleste har vel vært innom dette spillet her vil jeg tro. Gleder meg i hel til Sunrise kommer.

 

Rome Total War. Jeg var blodfersk i total war serien og hadde absolutt INGEN forventninger til dette spillet. Kjøpte det fordi hun bak kassa på EB Games i Ski var dritfin, og hun anbefalte det. Fikk bakoversveis deluxe, sinnsykt fet grafikk, avhengig til de grader, og ikke minst fantastisk gameplay.

 

Half Life 2. Var livredd for at Valve skulle gå på tryne her og bomme fullstendig på megasukssen de hadde med HalfLife. Men heldigvis så tok jeg feil. Valve gjorde jobben og leverte oss det beste FPS spillet i historien.

 

NFSU 2. Jeg likte 1'ern. Og visste egentlig va jeg gikk til da jeg kjøpte dette. Ble positiv overasket her også. Cruise rundt i byen er kult.

 

Sid Meyers Pirates. Hva kan jeg si. Dette er det spillet som okkuperer hele dagen min for tiden. Det er kongebra. Kul grafikk, utrolig bra gameplay, og artig som bare pokker.

 

 

 

Dette var vel de titlene som har opptatt meg dette året.

Hva er deres favoritter???

er ganske enig med deg på alt jeg

bare at jeg kjøpte rome total war fordi jeg hørte det var rått, ikke pga ei dame :p

Lenke til kommentar

eg fekk CoD i julegave i fjor, så det innleia spel året 2004 for min del.

 

i slutten av januar fekk eg omsider adsl (etter fleire år med masing på stort sett det som finst av adsl leverandørar). då var det naturlegnok CoD mp som kom i fokus.

 

etterkvart som far cry nærmare seg utgivelsedatoen, og vi fekk to demoar, tok dette over meir av tida mi. og når far cry endeleg kom, vart alt anna av spel satt til side.

 

eg spelte vel far cry til godt ut i mai, før eg tok ei pause. etter det har eg stadigvekk tatt det fram for å prøve nye sp maps og teste ut dei nyaste patchane. mp delen har og gitt meg mange timer med moro.

 

etter at eg tok meg ei pause med far cry var det ingen spel som kunne fylle tomrommet. alt vart rett og slett kjedleg.

 

men til slutt bestmte eg meg for å begynne på ein ny sesong i cm4. dette holdt meg opptatt til ut på hausten. då kom full spectrum warrior demoen og vart min nye favoritt. og når fullversjonen kom gjekk det med ein god del timar på den.

 

i oktober kom årets versjon av fifa. eg har spelt alle versjonane (ikkje world cup og euro) av fifa sidan 98, så dette har blitt ein tradisjon. men det vart ikkje mange kampane før eg vart lei, og søkte på ny trøst i cm4.

 

men så kom omsider fm2005. etter at eg fekk vent meg til dei nye menyane vart dette min store favoritt. eg aner ikkje kor mange timer/dager/veker eg har brukt på det, men det er mange.

 

innimellom lange kvelder med fm, har det sneket seg inn nokon runder med far cry mp.

 

i november kom som kjent hl2. motvillig klarte eg å tvinge meg til å prøve det (noko som eg angrer på). etter å ha lidt meg gjennom det, var all lyst til å spele dataspel vekk.

 

men så for nokon dager sidan bestemte eg meg for å på ny spele CoD. og det har eg gjort sidan. CoD har imponert meg meir no ein det det gjorde første gong eg spelte det (det er sikkert fordi etter å ha spelt hl2 vert alt utroleg bra).

 

så då har eg komt til dagen i dag. i morgon er det juleaftan, så kanskje får eg eit nytt spel som eg kan kose meg med i jula.

 

God jul. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...