Ram's Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jah, det er mulig. Du skriver ut DENNE siden. Du drar til Lefdal og kjøper Nokia 6630 med Netcom Active Talk til 3995.- Og drar tilbake etter 5 min og beviser at Telebutikken selger N6630 til 2895kr Da får du igjen prisdifferansen som er på 1100kr + 50% = 1650kr 3995kr - 1650 = 2345kr Ahhh Nokia 6630 til 2345kr Elsker Prisgarantien til Lefdal Endret 23. desember 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jah, det er mulig. Du skriver ut DENNE siden. Du drar til Lefdal og kjøper Nokia 6630 med Netcom Active Talk til 3995.- Og drar tilbake etter 5 min og beviser at Telebutikken selger N6630 til 2895kr Da får du igjen prisdifferansen som er på 1100kr + 50% = 1650kr 3995kr - 1650 = 2345kr Ahhh Nokia 6630 til 2345kr Elsker Prisgarantien til Lefdal Tror ikke helt om dette vil gå. Hvis du sjekker telebutikken sin side, så koster Light Green (2.895,00) mye billigere enn det ALUMINIUM GREY(4.236,00) ALUMINIUM GREY er mye dyrere av en eller annen merkelig årsak?? Men uansett så burde dette gå bra så sant du kjøper Light Green telefonen fra Lefdal:) Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Farge har ikke noe å si! Kan du kjøpe et produkt av samme merke med tilsvarende spesifikasjoner rimeligere innen 30 dager etter at du har handlet hos oss, ta med deg kvittering og dokumentasjon på lavere pris. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Farge har ikke noe å si! Kan du kjøpe et produkt av samme merke med tilsvarende spesifikasjoner rimeligere innen 30 dager etter at du har handlet hos oss, ta med deg kvittering og dokumentasjon på lavere pris. Men dem kan argumentere med at dem selger ikke den ALUMINIUM GREY like billig, og såvidt jeg vet så har Lefdla bare ALUMINIUM GREY inne nå. Kommer ann på hvem du kommer borti der, en del av selgerne der er skikkelig kresne. Uansett det er rart det er så STOR prisforsjell pga fargene med abb, uten så koster de like mye. Lenke til kommentar
jic Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Vel som jeg vet så har alle mobil forskjellige koder. En kode for hver farge også og abb type. Tror ikke det vil funke fordi alle nettbutikker selger ofte mest selgende mobil dyrere enn den minst selgende farge. Husker at nokia 6230 grå kostet 800 kr billigere sort osv... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Altså, farge skal ikke ha noe å si for lefdals prisgaranti. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Vel, farge HAR noe å si for lefdal's prisgaranti. Det skal være IDENTISK, og en fargeforskjell er ikke identisk. En produktkode betyr ingenting, den kan være forskjellig. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Excelsion: Hvordan kan du være så temmelig sikker? Lenke til kommentar
joschram Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det står ikke at varene må være 100 % identiske. Leser dere ikke hva som en skrev ovenfor og som også står på Lefdals hjemmesider? Her er det en gang til: "Kan du kjøpe et produkt av samme merke med tilsvarende spesifikasjoner rimeligere innen 30 dager etter at du har handlet hos oss, ta med deg kvittering og dokumentasjon på lavere pris." Det står tilsvarende og ikke identiske. Tilsvarende betyr omtrent/cirka/nogenlunde lik osv.. Johannes Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Ja, og når farge er en så uvesentlig spesifikasjon som det er, så ville det være en vesentlig undergraving av prisgarantien til lefdal å la farge ha noe å si for om prisgarantien dekker eller ikke (synes jeg), da den er til for å være til glede for kundene. Endret 28. desember 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) ahh så nydelig Da blir det 6630 til meg om en uke til 2345kr. Men hva om Lefdal ikke vil gi meg Prisdifferansen + 50%, Hva gjør jeg da Er litt dum jeg Endret 28. desember 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Har nå sendt mail til Lefdal, får se hva jeg får som svar tilbake Endret 28. desember 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du sender en mail for å opplyse de om prisforskjellen? Uansett, så hvis du kjøper telefonen, så blir det en dyr lærepenge, for prisgarantien fungerer ikke i dette tilfellet. Samme som å kjøpe ett hvitt kjøleskap det, for så å finne ut at ett med samme spesifikasjonene er billigere i stål. Får ikke penger igjen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Nå er det forskjell på materiale og farge excelsion. En ganske vesentlig forskjell i spesifikasjonene for å si det mildt. Jeg har også sendt spm til lefdal om prisgarantien dekker selv om produktet har forskjellig farge..har ikke fått svar ennå. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Du sender en mail for å opplyse de om prisforskjellen? IKKE for å opplyse dem prisforskjellen! Jeg sendte dem mail for å vite om farge hadde noe å si for prisgarantien. Uansett, så hvis du kjøper telefonen, så blir det en dyr lærepenge, for prisgarantien fungerer ikke i dette tilfellet.Samme som å kjøpe ett hvitt kjøleskap det, for så å finne ut at ett med samme spesifikasjonene er billigere i stål. Får ikke penger igjen. Vi skal snakkes imorgen etter at jeg har fått tilbake mail fra dem. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Nå er det forskjell på materiale og farge excelsion. En ganske vesentlig forskjell i spesifikasjonene for å si det mildt. Jeg har også sendt spm til lefdal om prisgarantien dekker selv om produktet har forskjellig farge..har ikke fått svar ennå. Fått svar nå ? Klokka er jo 23.45 Tror ingen jobber der nå Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sendte mailen kl 1 før i dag Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 ok, da så. spm: Når vil Telenor avslutte "5kr kampanjen" 31.des.2004 eller 1.feb.2005? Videosamtaler er gratis frem til 1.feb.2005 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå