co2 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Har problemer med at jeg ikke kan spille av DvD plater (leid, lovlig, på Dvd plate ja) Og enkelte har sagt det er problemer med Codecs, så jeg har 3 forskjellige codec packs å det fortsetter allikevel, noen som vet hva som er feil? Endret 25. desember 2004 av co2 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Har du prøvd VLC? Med den slipper du å stresse med codecs. Endret 23. desember 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 VLC for president. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Hva i all verden, muligens det ikke er codecs som er feilen? Virker jo ikke med noe som helst Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) DET ER JO VCL JEG BRUKER NÅ, og det virker ikke det heller EDIT: ok, jeg går å påfører meg selv skade om ingen vet hva som er feil Endret 23. desember 2004 av co2 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Det ser ut for meg som om du spiller av en dvd fra plate. Prøv derfor å instalere et programm som lar deg se dvder på pcen. Jeg bruker selv DirectDVD 5.2 , men dette koster desverre litt penger. Søk litt på Google så finner du nok et gratis alternativ. Lykke til Edit: fant dette, se om det funker med det. Program Endret 23. desember 2004 av fargoth Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det ser ut for meg som om du spiller av en dvd fra plate.Prøv derfor å instalere et programm som lar deg se dvder på pcen. Jeg bruker selv DirectDVD 5.2 , men dette koster desverre litt penger. Søk litt på Google så finnmer du nok et gratis alternativ. Lykke til jeg har powerDvD, mediaplayer 10, VCL, DivX, pluss mange codec packs Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hvis det ikke funker med programmet jeg linket til i forige post har jeg ganske lite ideer igjenn. Kansje problemet skylles regioner eller lignende. Funker andre dvder eller er det bare denne som ikke virker? Edit: kansje dette er til noen hjelp: Link Endret 23. desember 2004 av fargoth Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ingen DvDer som virker, har virker tidligere Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 VLC skal spille DVD'er helt fint. Det er noe annet rart som er galt der. Gud vet hva :§ Btw, hvordan fikk du sånn desktop? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Jeg greier kun å åpne i DivX om jeg åpner og spiller av selve filen. Og da er lyden ganske lav HJELP!! Dette kommer i troubleshooter, mediaplayer: C00D116A: Cannot play DVD video A troubleshooter is available to help you solve this problem. To troubleshoot the problem, see the DVD Troubleshooter in Windows Help. Note To play DVDs, you must have a DVD-ROM drive and a software or hardware DVD decoder installed on your computer. If you do not have a compatible DVD decoder installed, DVD-related commands, options, and controls do not appear in the Player and you cannot play DVDs. By default, Windows does not include a DVD decoder. For more information about DVD decoders, see the DVD Support in Windows XP Web page at the Microsoft Web site. Error ID = 0xC00D116A, Condition ID = 0x00000000 Endret 25. desember 2004 av co2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå