Sinnapels Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) MØKK!!!!!!!!!! Kjøpte sånn komplett sett på komplett.no (komplottet.no) fikk m pumpe,tank, radiator cpu og chipset blokk. Men tempen ligger på 55 grader ca(!) Vannet går i følgende rekkefølge: tank>pumpe>radiator>cpu>chipset>tank osv osv... Har postet dette MANGE ganger uten noe særlig svar. håper dette hjelper! Er radiatoren montert feil? Det står i et Chieftec miditower. tusen takk for all hjelp! Endret 23. desember 2004 av Poizon Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hadde vært greit å vite hva du har i den da Uansett. Mitt vannkjølingskit fikk også høye temps en stund. Da var det luft i raddisen. Prøv å snu radiatoren opp ned å tilbake noen ganger mens pumpa står på. Da skal luften forsvinne. Jeg gjorde det, å da var vanntanken min fort tom å måtte etterfylles. Var masse luft i radiatoren min som køddet det til. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Har i antialge og sånn korrusjonsbeskyttelse eller hva det heter.... så jeg skal bare ha dataen ståendes på mens jeg snur opp ned på radiatoren? Aldri tenkt på det før. Skal prøve det seinere... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du har selfølgelig tatt på kjølepasta? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg hadde ihvertfall det. Alt sto på. Vanntanken var full. Tok ut raddisen å snudde den opp ned, å i alle andre mulige vinker. Vannet forsvant fra tanken å rett inn i raddisen. Måtte etterfylle tanken. Å så forsatte jeg til det ikke skjedde noe når jeg snudde på den. En lett måte å merke det på er å kjenne på vanntemp. Vannet blir ikke avkjølt orgentlig hvis det er mye luft i systemet. Mitt vann var varmere en huden min så jeg skjønte noe var galt. Vannet skal være avkjølende å dyppe fingren i. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Altså, vi leker ikke butikk Har hatt på kjølepasta... Tror jeg skal snu litt på radiatoren jeg. Har/hadde du lik radiator da? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Altså, vi leker ikke butikk Har hatt på kjølepasta... Tror jeg skal snu litt på radiatoren jeg. Har/hadde du lik radiator da? Nei, men det gjelder alle radiatorer. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ok. skal prøve. Litt skrallt fra produsentens side at det ikke går av seg selv egentlig Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ok. skal prøve. Litt skrallt fra produsentens side at det ikke går av seg selv egentlig Takk for hjelpa! Hvordan har du tenkt at de skulle få til det? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Ser jeg ut som en ansatt hos asetek? Jeg vet ikke åssen de lager radiatorer... Hadde de lagt noen kroner og litt mere kjærlighet i arbeidet så hadde de nok klart det... Endret 23. desember 2004 av Poizon Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Alt av vannkjølte systemer må luftes. Det samme gjelder f.eks radiatoren på en bil. Hjelper ikke å klage over konstruksjonen. Hvis ikke du viste det, så burde du kanskje lest/studert litt mer angående vannkjøling før du klaget? Bare ett tips. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Og dei temperaturane er målt med? Lenke til kommentar
{Zevz} Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du burde sparkle blokkene fra waterchill. Da slipper du dette: Mitt lille waterchill mareritt Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg har lest hele bruksanvisninga 4-5 ganger. Det står at alt skal bli fryd og gammen bare jeg gjør som de sier Tempen er målt med BIOS. Noe der som heter "magic health". Har også opplevd lekasje fra chipset blokka. Men jeg jumpstarta psu så jeg slapp unna med skrekken. Takker gud for det! (Kondolerer forresten) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tempen er målt med BIOS. Aldri stol på BIOS. Få det målt med et skikkelig termometer. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Ja, men skal prøve det som ble foreslått tidligere her... Så kan jeg sjekke etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå