Gå til innhold

Nå begyner jeg å bli hissig på waterchill!

Anbefalte innlegg

MØKK!!!!!!!!!!:realmad:

Kjøpte sånn komplett sett på komplett.no (komplottet.no) fikk m pumpe,tank, radiator cpu og chipset blokk. Men tempen ligger på 55 grader ca(!) Vannet går i følgende rekkefølge: tank>pumpe>radiator>cpu>chipset>tank osv osv...

Har postet dette MANGE ganger uten noe særlig svar. håper dette hjelper! Er radiatoren montert feil? Det står i et Chieftec miditower.

tusen takk for all hjelp!

Endret av Poizon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært greit å vite hva du har i den da :) Uansett. Mitt vannkjølingskit fikk også høye temps en stund. Da var det luft i raddisen. Prøv å snu radiatoren opp ned å tilbake noen ganger mens pumpa står på. Da skal luften forsvinne. Jeg gjorde det, å da var vanntanken min fort tom å måtte etterfylles. Var masse luft i radiatoren min som køddet det til.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ihvertfall det. Alt sto på. Vanntanken var full. Tok ut raddisen å snudde den opp ned, å i alle andre mulige vinker. Vannet forsvant fra tanken å rett inn i raddisen. Måtte etterfylle tanken. Å så forsatte jeg til det ikke skjedde noe når jeg snudde på den. En lett måte å merke det på er å kjenne på vanntemp. Vannet blir ikke avkjølt orgentlig hvis det er mye luft i systemet. Mitt vann var varmere en huden min så jeg skjønte noe var galt. Vannet skal være avkjølende å dyppe fingren i.

Lenke til kommentar

Jeg har lest hele bruksanvisninga 4-5 ganger. Det står at alt skal bli fryd og gammen bare jeg gjør som de sier :hrm: Tempen er målt med BIOS. Noe der som heter "magic health". Har også opplevd lekasje fra chipset blokka. Men jeg jumpstarta psu så jeg slapp unna med skrekken. Takker gud for det! (Kondolerer forresten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...