Gå til innhold

stemmer disse temperaturene?

Illmatic

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har akkurat kjøpt meg en ny pc, se profil for sepcs. ifølge msi core center var temperaturen på cpu'n min nede på 28 grader i går, og systemet var på 33-36 grader. dette var mens jeg var i windows (msn og opera), kan dette stemme? jeg ser nå etter at jeg har spillt litt doom 3 at temperaturene er 44 og 40 grader. jeg brukte cool n'quiet i går.

ps: jeg har ikke overklokket noe og alle vifter er originale.

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt mange hovedkort gjennom tidene som viser alt for høy System Temp. Det har rett og slett å gjøre med plasseringen av føleren. Man burde i slike tilfeller om man er interessert i å få korrekt temperatur bare sette inn en ekstern temperatur føler.

Støtter den og antydet vel noe lignende tidligere. Så følg rådet og sett inn en ekstra sensor.

Lenke til kommentar
Hehe ok, joda men tenkte ikke på det der og da. Men jeg har skrevet det feil selv og det skjer jo det :) Sett mange som gjør det hehe.

Var ment som en liten spøk..(man det hadde jo ikke gjort noe om jeg hadde fått et pm).... :p Takk for at du sa i fra iallefall :)

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

I mitt nye system ligger cpu på 40-50 grader idle. Og den har vært oppe i 60 grader under load i HL2. Jeg har spilt i minst 4-5 timer uten problemer. Selv om jeg syntes temp er noe høy på cpu. System er rundt 26 grader.

AMD 3500+ winchester BOXED vifte

Har også MSI Neo2 Platinum HK.

Det rare er at cpu er rett oppe i over 40 grader når jeg starter pc'en. Dvs mindre enn 1 min etetr at jeg slår der på.

Vet ikke om mine temp stemmer, men som sagt så er pc'en min dønn stabil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...