T.F.T Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe, syntes dette er litt vel drastisk. Du vil løpe tilbake til pc`n etter to dager. Skaff deg heller en deltidsjobb og en ny idrett å drive med på fritiden. Bruk mer tid sammen med venner og bli litt mer sosial. Kom deg mer ut. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe, stå på. Jeg gjorde det samme noen i Februar/Mars i år, jeg klarte i allfall å slutte med CS 24/7, begynnte å trene og nå etter sommerferien så begynnte jeg med svømming - neste stop er vel NM Det er ikke noe galt i å "nerde" litt av og til, bare det ikke tar overhånd, og å nesten kaste PCen på hodet ut er vel litt drastisk? btw: Trening er veldig godt for hodet faktisk - og ikke minst er det supersosialt hvis det gjøres riktig God Jul folkens; nå fikk jeg lyst til å kaste PCen... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kva gjorde Fedon med deg? Huffameg. Å ha eit liv er oppskryt. Lenke til kommentar
nord Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 som Per Inge Torkelsen sa; gi ungdommen sprit før sporten tar dem. klarer selv å balansere venner,fotball,fest og diverse skjit bra, det BØR resten her inne også. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) som Per Inge Torkelsen sa; gi ungdommen sprit før sporten tar dem. klarer selv å balansere venner,fotball,fest og diverse skjit bra, det BØR resten her inne også. Send ungdommen på pubben før idretten tar dem eller noe hehehe :!: EDIT: Samma det, hehe Endret 23. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Eg har ingen planer om å legge om livet siden eg trives sånn eg lever no. Altså: drite i skule, sitte på PCen heile degen og leve av cola,chips og grandis. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg endrer livet mitt idag, jeg òg. Cola hver dag, minst 15 innlegg hver dag, masse nerding, ingen trening osv osv.. Jeg gleder meg! Bitch, vi som skulle være topprente til TG! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Velkommen til min verden... Bortsett fra og holde seg vekk fra pc'en Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Skjønner at dette kan bli litt provoserende for mange her. Lykke til, kunne ønske at mange av mine venner gjorde det samme. Venneflokken min har forfalt totalt siden 8. klasse på ungdomsskolen... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Slutt å nyte livet. DU R LUR LOL Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Trådstarter: Dette varer maks en til to uker. INGEN greier å komme seg ut av PC-fangenskapet. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hva heter jenta? AHAH Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ser ikke ut som du klarte å holde deg helt vekke fra pcen Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 heh Jeg trener 4ganger i uka sitter ellers ved pcen hele dagen. Det går ann å gjøre begge deler. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) jeg er veldig glad på dine vegne. slutte å spise usunt og begynne med en sunnere livs stil er SUPERT!. men det er forbanna drittsekk å slutte å være venner med folk fordi de er "nerder". ikke vær så redd for å bli kalt "taper" fordi du har venner som ikke er med i "gjengen". men jeg tror faktisk ikkedu vil klare det. mindre innehelger og mere trening er ikke vanskerlig. men slutte med pc og venner er bare dumt hvis du ikke vil slutte med det. Dette slutter du ikke med fordi det er usunt, for det er det jo ikke. Endret 23. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ville ikke slutta helt med PC iallfall Det er veldig lærerikt. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg må jo si at det er kos å få mulighet til å trene 12 ganger i uken også Spesiellt når det er sammen med omtrent 30 jenter med minimalt med klær - Ok, jeg overdrev kanskje litt med den siste der, men gøy er det i allfall... Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hva heter jenta? Hahahahaha. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Gi mannen en flaske brennevin før idretten tar han.... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hehe. Kommer aldri til å holde. Litt tull å starte rett før jul da. Jeg trener hele uka (5-6ggr) spiser sunn mat og korrekte mengder. Drikker proteinpulver/shaker 3ggr dagen. Bruker massevis av penger på helsekost ol. for å yte best mulig. Greit nok dette - jeg slutta med cola i hverdagene og starta med juice og shaker. For all del kutter jeg ikke ut jula eller andre spesielle anledninger fordet. Sitter ikke og gnager på en gullerot under julemiddagen - nei jeg lasser på og spiser meg god og mett. Det er sånn det skal være - og det betyr ikke en eneste liten ting for fremgangen din. Jeg oppfordrer alle til å trene, men en skal trene for det er GØY, ikke for du skal tvinge deg selv. Å trene er selvdisiplin, og det klarer du aldri om du ikke et motivert til det, og motivasjonen kommer til å falme etterhvert. Kutte ut pc virker rart. Hva er vitsen med dette? Har noen EN god grunn til å kutte ut et måtenholdent bruk av pc? Kutte ut "nerdevenner" syntes jeg er sykt egentlig. Hvorfor skal du gjøre dette? For å bevise du er så mye bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå