Ztaeyn Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, sitter her med ei Amilo M 7400 jeg skulle fikse for ei venninne fordi den var helt fokka av dritt, og nå har jeg installert det nødvendige, men lyden er borte. hun glemte driver cden hjemme, (et stykke dit, må gjennom dyre tuneller), men jeg lasta dem ned fra fujitsu¨s side. crystal wdm audio heter det-'' skjønner ikke noe, alt står på fullt, men ikke noe lyd. i et øyeblikk kunne jeg høre noe svake, men de er borte. har sjekka gjennom alt av lydinnstillinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Sjekk enhetsbehandlig, og se om alt er rett. Sjekk at du ikke har valgt "digital output only" på kortet. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Et typisk problem på bærbare. Jeg gjør ikke noe på min bærbare uten å ha driver cd som fulgte med på plass. Kan være en sant H****** å få tak i riktig driver... Kjør igjennom de dyre tunnelene. Du sparer sikkert tid på det i forhold til å lete etter riktig driver... Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Sjekk enhetsbehandlig, og se om alt er rett. Sjekk at du ikke har valgt "digital output only" på kortet. Kjør igjennom de dyre tunnelene. Du sparer sikkert tid på det i forhold til å lete etter riktig driver... jeg finner faktisk ikke det valget noe sted her,, hmm.' og skal vel ikke vere nødvendig å måtte dra til byen for å få tak i cden, lasta ned den driveren som høre til denne modellen fra f-s sine sider.. arg så irriterende pc.. ekkel å skrive på og, alle knappene er ett hakk til siden i forhold til min >< Lenke til kommentar
Torsen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har en FSC Amilio ProV2000 med Crystal WDM AC'97 driver hvor lyden av og til forsvinner (det er ikke den fysiske volumknappen/hjulet som lurte meg en stund). Tenkte jeg skulle installere ny driver, men har slitt med å finne nyere driver enn 6.13.10.6109 datert 14.07.2003. Er det umulig å finne nyere drivere til denne lydchipen ? Lyden forsvinner typisk når jeg kjører PowerDVD og MSN m/Webkamera. Er det noen andre som har hatt samme problemet og har en løsning på det ? Lenke til kommentar
underground Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Alt av drivere til denne maskinen skal ligge her. http://www.fsc-pc.de/support/softwareassist_e.asp her er ihvertfall lyd drivere til den aktuelle modellen. selvom du sikkert har vært her på denne siden selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå