morra Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Når jeg prøver å videofiler i Nero Vision Express, stopper den etter ca. ett minutt. Vet ikke hva som er feil. En gang prøvde jeg å bare la den stå og gå for seg selv, men den stoppet etter femti sek. Jeg lot den stå i fire timer, men den var helt fryst. Ingen feilmeldinger, bare en haug med ødelagte DVD-plater. Det som skjer er at konverteringsprossessen stopper, men totaltida bare står og går. Brenning av data-CD-er funker helt fint. Sitter her og håper på svar Endret 14. mai 2005 av morra Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis jeg var deg ville jeg endret "nedlasta filmer" til "videofiler"... Jeg sliter med det samme problemet som deg, at Nerovision Express har problemer med å konvertere videofiler til DVD-format. Akkurat som du beskriver, så "fryser" konverteringsprosessen. Spesielt synes jeg det er ironisk når jeg kan spille av de samme videofilene i Nero Showtime uten noen problem Derimot forstår jeg ikke helt hva du mener med at DVD-platene dine tar skade av at Nerovision Express "fryser" konverteringsprosessen - Nerovision Express starter ikke selve brenningen før etter at konverteringsprosessen er avsluttet... Lenke til kommentar
morra Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Derimot forstår jeg ikke helt hva du mener med at DVD-platene dine tar skade av at Nerovision Express "fryser" konverteringsprosessen - Nerovision Express starter ikke selve brenningen før etter at konverteringsprosessen er avsluttet... Når jeg prøver å brenne noe nytt på platene som har vært utsatt for feil, får jeg beskjed om at platene ikke er tomme. Når jeg ser i Nero på disk info viser den at det er brent 2 MB på platene med feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå