Gå til innhold

Hvilket geforce 6800nu?

Blaz3r

Anbefalte innlegg

jeg veit at kortet er 1,4 fordi jeg lasta ned en orginal bios og i programmet for å modde bios ville det ikke høyere enn 1,5

da har jeg enddelig fått club3d kortet mitt da:P men fikk ikke åpna de siste 4 pipesene da...men har fårr klokka mitt til 370/850 fåreløping...mye har du klart å klokke ditt ? maks liksom

stabilt i 3dmark05 med orginal volt og åpna alle pipes er 385/895 ,men med mer volt skal jeg kanskje klare mer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da har jeg enddelig fått club3d kortet mitt da:P men fikk ikke åpna de siste 4 pipesene da...men har fårr klokka mitt til 370/850 fåreløping...

synd du ikke fikk opp flere, men du fikk en det klokkehastighet da! har du prøv å åpne en å en pipe? kan være at 1 er deffekt , så åpner du alle da vil det seff ikke gå.

maks liksom

likson hører ikke hjemme her :tease:

Lenke til kommentar
da har jeg enddelig fått club3d kortet mitt da:P men fikk ikke åpna de siste 4 pipesene da...men har fårr klokka mitt til 370/850 fåreløping...

synd du ikke fikk opp flere, men du fikk en det klokkehastighet da! har du prøv å åpne en å en pipe? kan være at 1 er deffekt , så åpner du alle da vil det seff ikke gå.

maks liksom

går vel ikke ann å åpne en og en vel ? i rivatuner ??

Lenke til kommentar

maks liksom

skjønner ikke hva de som sier "åpne en og en " mener jeg ... da jeg skulle åpne mitt så jeg bare to plasser jeg kunne trykke og vips etter reboot var alle åpna

Lenke til kommentar

maks liksom

skjønner ikke hva de som sier "åpne en og en " mener jeg ... da jeg skulle åpne mitt så jeg bare to plasser jeg kunne trykke og vips etter reboot var alle åpna

ja er bare 2 plasser å trykke....1 for å åpne den siste pixel uniten dvs de 4 siste pipesene..og 1 for å åpne den siste shader uniten..

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet hvordan det er med MSI 6800NU? Om det er lett å åpne pipes der? Har veldig lyst på MSI sitt 6800NU.

tror ikke det er no lettere med det en noen andre....er et lotteri uannsett hehe. jeg hadde uflaks...men de fleste som har kjøpt club 3d har fått det til :( hehe.

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet hvordan det er med MSI 6800NU? Om det er lett å åpne pipes der? Har veldig lyst på MSI sitt 6800NU.

tror ikke det er no lettere med det en noen andre....er et lotteri uannsett hehe. jeg hadde uflaks...men de fleste som har kjøpt club 3d har fått det til :( hehe.

Fikk du artifacts? Jeg har Club3D 6800LE og fikk ganske ekstreme artifacts med 16 pipelines. Det gikk fint med 12x1, 6vp men jeg kunne tenkt meg de siste og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...