~Alex~ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei jeg og min familie skal spleise på en Playstation 2 og singstar 2 (helst 1ern også) til søstern min. Jeg har sett Playstation 2 priset mellom 800kr og 1200kr og lurer på hvilken butikk som selger billigst. Det jeg lurer på er hvor det er billigst å kjøpe. Jeg bor i oslo. Altså: PS2 + Singstar2 (+singstar) =?? Mvh Alex, du kan godt kalle meg sloss kjempen. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du sliter med å finne billig PS2 vil jeg tro, butikkene priser den opp pga. mangelen. Den ene Expert'en her har satt prisen til 1800,- og likevel forsvinner de.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du sliter med å finne billig PS2 vil jeg tro, butikkene priser den opp pga. mangelen. Den ene Expert'en her har satt prisen til 1800,- og likevel forsvinner de.. Bare for en PSTwo tar de 1599 på Siba Liertoppen nå. EBGames er vel ikke så dyre? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 LoL, da har prisene gått i himmelen! Jeg håpet på å få kjøpt PS2 til ca. 1000kr. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 PS2 er mangelvare i de fleste butikker over hele landet for tiden, og da går prisene rett i taket, dessverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå