johnroger Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg prøver å sette MP høyere i bios, men den overstiger aldri 11. Er dette en for for en lås? Låner en xp2500+ på mitt HK (kx7-333R), og skulle teste om dette gikk. Fikk ikke MPen over 11 i windows, mens bios sa at jeg hadde valgt 12. Hadde tenkt å kjøpe en slik CPU, men bør jeg heller kjøpe en XP-M2500+ da, siden jeg ikke får høyere MP? (Har updatet bios for en uke siden) Lenke til kommentar
Serrevx Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er nok høyst sannsynligvis en MP lås om prosessoren er av nyere dato. Etter hva jeg har hørt, burde du absolutt gå for en xp-m. Ulåst MP, og den kjører standard på lavere vcore. Men jeg har hørt at det du bør satse på er xp-m 2400+ 35W utgaven, den skal visst overklokke best. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Da er nok din XP2500 "Barton" låst ja. Du overklokker ved å stille opp FSBen på en låst CPU. Husk at AGP/Pci lock er en viktig del av overklokkingen, AGP/Pci frekvensen følger FSBen. Ditt hovedkort har ikke mulighet for å låse denne og egner seg dermed dessverre ikke til overklokking. God Jul Lenke til kommentar
johnroger Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Men med en XP-M2500+ vil jeg kunne kjøre 166x(mer enn 11) og få mer utav prosessoren? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Men med en XP-M2500+ vil jeg kunne kjøre 166x(mer enn 11) og få mer utav prosessoren? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå