Gå til innhold

Bug og Artifacts?

dj_j0tul

Anbefalte innlegg

hei!

Har et par ting jeg gjerne ville spørre om.

Først Artifacts;

Hatt problemer med NFSU 2 en god stund nå.... Før hadde jeg såkalte Artifacts på tesksturene, som ga meg hvite prikker på teksturer langt borte og slikt. Når har jeg lagt inn Windows på nytt, og det hjalp på en del, men det hender disse kommer tilbake igjen etter 5 min spilling... :thumbup: (Hadde nok noen kverulante drivere på lur et sted før trur jeg)

Men:

Har kommet fram til at jeg muligens har et GPU Varmeproblem med pc'en. Alle artifacts blir borte når jeg tar vekk sidedøren på kabinettet og lar surre og kjøle seg ned. Forslag til hvordan kjøle pc'en ned? Har mulighet for 1stk 80mm i front av kabinett, og 1 stk bak i kabinettet like under psu, ganske nær Cpuvifta.

Kjøleren på selve skjermkortet er heller ikke av beste sort... :innocent: (Orginal Powercolor 9800pro Vifte)

Bug:

i min søken på artifacts så har jeg kommet over noen merkelige ting i NFSU2, spesielt når det kommer til Lys og Grafikk. Om man tar en titt på bildet, så ser man lysene gjennom busker og alt mulig FØR man ser den møtende bilen..! :hmm:800x600Artifacts.JPG

Noen som vet noe?

Mvh

-mE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du skal sette på noe mer kjøling så må du nokk montere noen i døra på pcen.

skulle gjerne gjort det vetts... men, det er ikke laget noe for å sette i den døra... den er helt tett!

Sånn "nesten fin modding" av et så kjipt kabinett burde ikke være nødvendig trur jeg :whistle:

Snakker om Grått Kabinett fra chieftech, uten Frontdør. Trur jeg kjøpte den på PS-data for et par år siden... :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...