dj_j0tul Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hei! Har et par ting jeg gjerne ville spørre om. Først Artifacts; Hatt problemer med NFSU 2 en god stund nå.... Før hadde jeg såkalte Artifacts på tesksturene, som ga meg hvite prikker på teksturer langt borte og slikt. Når har jeg lagt inn Windows på nytt, og det hjalp på en del, men det hender disse kommer tilbake igjen etter 5 min spilling... (Hadde nok noen kverulante drivere på lur et sted før trur jeg) Men: Har kommet fram til at jeg muligens har et GPU Varmeproblem med pc'en. Alle artifacts blir borte når jeg tar vekk sidedøren på kabinettet og lar surre og kjøle seg ned. Forslag til hvordan kjøle pc'en ned? Har mulighet for 1stk 80mm i front av kabinett, og 1 stk bak i kabinettet like under psu, ganske nær Cpuvifta. Kjøleren på selve skjermkortet er heller ikke av beste sort... (Orginal Powercolor 9800pro Vifte) Bug: i min søken på artifacts så har jeg kommet over noen merkelige ting i NFSU2, spesielt når det kommer til Lys og Grafikk. Om man tar en titt på bildet, så ser man lysene gjennom busker og alt mulig FØR man ser den møtende bilen..! Noen som vet noe? Mvh -mE Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Systemet mitt om det er interessangt Et eller annet Chieftech Standard kabinett m/300W strøm Asus A7N8X (ikke deluxe) AMD 2500+@2800+ 512mb 333mhz ram 200gb Seagate Hdd 80 GB WD-Windows-hdd PC Radeon 9800pro (uklokket) Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hvis du skal sette på noe mer kjøling så må du nokk montere noen i døra på pcen. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 hvis du skal sette på noe mer kjøling så må du nokk montere noen i døra på pcen. skulle gjerne gjort det vetts... men, det er ikke laget noe for å sette i den døra... den er helt tett! Sånn "nesten fin modding" av et så kjipt kabinett burde ikke være nødvendig trur jeg Snakker om Grått Kabinett fra chieftech, uten Frontdør. Trur jeg kjøpte den på PS-data for et par år siden... Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 ser Akkurat slik ut..! (med litt annerledes riller bare) http://www.psdata.no/ps.asp?it=100163&mlevel=010600 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kjøp en slik til skjermkortet ditt,så blir du kvitt varmeproblemene. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Den kan brukes ja!? Tusen hjertelig! *bestille like over jul* Takker forumet igjen for enestående hjelp Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Vær klar over at garantien på skjermkortet ryker hvis du monterer silenceren. Edit:Jeg tror du kan bruke denne også,det er en nyere og bedre versjon. Endret 23. desember 2004 av Morten K Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Den 3ern tror jeg er best. Har 5ern selv og er fornøyd. (Samma temp men, mye stllere.) Lenke til kommentar
amundsene Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 du må bare skru av light trails i screen options på spillet på advanced settings, da forsvinner gjennomskinn ( det er ingen bugs, bare en hjelp til å se biler før man egentlig ser dem) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sett vifte foran og bak i kabinettet så kan det hende at det utgjør det meste... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 du må bare skru av light trails i screen options på spillet på advanced settings, da forsvinner gjennomskinn ( det er ingen bugs, bare en hjelp til å se biler før man egentlig ser dem) Heheh n1 Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) det er en bug tror jeg.. kan huske at det ble sånn til meg før jeg lå inn den nye patchen Endret 2. januar 2005 av _Issue_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå