SGE7000 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hei! Jeg har ett lite problem med pc'n min, og trenger hjelp med det. som du sikkert har gjettet, etter å ha sett på tittelen, har jeg problemer med blåskjerm ved oppstart. dette begynte å skje for omtrent 2-3 måneder siden, men det skjer ikke hver gang jeg skrur på pc'n noen ganger kommer pc'n på med en gang, mens andre ganger må jeg bruke opptil 3 forsøk. dette skjer kun rett etter at jeg har logget på windows. da kommer skrivebordet fram, men så kommer blåskjerm mistenker at det er skjermkortet mitt(ASUS Nvidia GeForce FX5900) sitt feil, da feilmeldingen jeg sender til windows hentyder til dette. EDIT: div. skrivefeil Endret 24. desember 2004 av SGE7000 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 *bump* trenger svar, da problemet har blitt litt mindre i det siste, men kommer fortsatt blåskjerm av og til Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 og hvorfor er den postet her? prøv å oppdatere/reinstallere alle driverene, spesielt for skjermkortet. Du kan og prøve å lage en annen bruker, siden blåskjermen kommer når du logger inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå