Gå til innhold

Spillverket.no: I hvilken grad "velger" Gamer.no ut sine spill?


Anbefalte innlegg

Jeg kom i går over spillet Soldiers - Heroes of World War II på EB Games for snaue 299,- kroner. Et kjempekjøp tenkte jeg, Gamer.no skrev jo mye om spillet i sin tid. Jeg kjøpte derfor spillet uten noe mer frem og tilbake, og tenkte at jeg skulle lese anmeldelsen av det på Gamer.no nå jeg kom hjem. Men neida, dere har skrevet mange artikler om spillet, men ingen anmeldelse.

 

Dette fikk meg til å lure på hvorfor ikke det er anmeldt når det tross alt er skrevet artikler vinklet med stor interesse fra Gamer.no sin side.

 

For å gjøre en lang historie kort, i hvilken grad "velger" Gamer.no ut sine spill for anmeldelse?

 

Gamer.no's søk på Soldiers - Heroes of World War II

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I utgangspunktet ønsker vi ikke å "velge" ut spill. Vi ønsker på sikt å anmelde alle spill som lanseres i Norge. På grunn av manglende kapasitet er ikke dette gjennomførbart på nåværende tidspunkt, og da må vi rett og slett bare gjøre så godt vi kan. Det var dessverre ingen av medarbeiderne på Gamer.no (med kunnskap og erfaring fra sjangeren) som hadde anledning til å anmelde Soldiers - Heroes of World War II når det først ble lansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...