Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg har 512 ddr(400) som holder på å teste med memtest86. Hvor lang tid tar dette egentlig? Nå står den på nesten 10 timer... Ingen anelse om hvor lang tid dette vil ta jeg. Noen som har brukt denne testen som vet ca. hvor lang tid det skal ta å gjennomføre? Og er det dårlig om jeg hadde litt over 1.1 millioner "errors" ? *rettet lte beskrivende emnefelt Endret 23. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som har brukt denne testen som vet ca. hvor lang tid det skal ta å gjennomføre? Og er det dårlig om jeg hadde litt over 1.1 millioner "errors" ? Det tar laaang tid... Tror jeg hadde på extended testing i multipass som sto på i noen dager.... Og 1.1 millioner "errors" ? Hvis du mener at memtest86 har raportert ørti feil så er du litt vel uheldig. Du skal få 0 errors. Punktum. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Nå er det en stund siden jeg kjørte denne testen, men såvidt jeg husker holder det lenge å kjøre de første loopene dersom det oppdages feil allerede her. På min maskin tok det vel bare 10-15 minutter å kjøre disse. Er minnet ok skal det være 0 feil. Uansett så flytter jeg denne fra "Annet om hardware" til RAM/Minne siden dette har egen kategori. Edit: så stenger jeg den da trådstarter har en post fra før her Endret 23. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg