-Sarion- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei Jeg er ute etter en 17" LCD skjerm, som hovedsakelig skal brukes til spilling. Den bør ikke koste mer enn 4000 kr. Også er det er viktig at den ikke henger etter. Jeg har sett litt på Nec 1770NX, som virker som en god skjerm. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du har jo 1770NX som er en veldig god skjerm til en ikke så gæærn pris. Tror den skulle duge til det meste av gjennomsnittlig bruk. Selv har jeg lillebroren, 1760NX, og er storfornøyd med den. Så er det Eizo L550 som også skal være en god skjerm. hw`s test konkluderte med at denne hadde litt for mye etterslep, men denne er jo ganske så billig akkurat nå. Komplett har den til 2295,- akkurat nå. Tror ikke du får stort bedre skjerm for pengene. Kommer sikkert noen senere i tråden som har mer fornuftig å si enn meg. Spørs om dahle gidder å bry seg så lenge 1770NX blir nevnt? Lykke til! Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Siden Eizo'en har så mye etterslep, så det blir nok ikke den. Men den var jo veldig billig da! Tror nok at jeg går for Nec 1770NX. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Siden Eizo'en har så mye etterslep, så det blir nok ikke den. Men den var jo veldig billig da! Tror nok at jeg går for Nec 1770NX. Det tror jeg ikke er et dumt valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå