Gå til innhold

Det blaae lyset borte paa sx1 (6,7) hvordan fikse?

Big-Boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, helt pluteslig slokkna det blae "bakgrunnslyset" paa 67 paa sx1 min, hva kan/er galt? og hvor faar jeg fikset det? eventuelt hvor mye saann ca kommer det paa?  :hmm:

Gratis.

Hvor bor du? Du kan alltid levere den inn der du kjøpte den.

edit: Hadde samme problem selv.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Hei, helt pluteslig slokkna det blae "bakgrunnslyset" paa 67 paa sx1 min, hva kan/er galt? og hvor faar jeg fikset det? eventuelt hvor mye saann ca kommer det paa?  :hmm:

Gratis.

Hvor bor du? Du kan alltid levere den inn der du kjøpte den.

edit: Hadde samme problem selv.

Kj0pte den brukt, saa faar det nokk ikke paa noe garanti :cry:, men kan vell alltids h0re naar jeg kommer hjem ;)

edit: Bor i troms0

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar
Hei, helt pluteslig slokkna det blae "bakgrunnslyset" paa 67 paa sx1 min, hva kan/er galt? og hvor faar jeg fikset det? eventuelt hvor mye saann ca kommer det paa? :hmm:

samme problem (5 og * tast) leverte til Siba i Trondheim(første vare som ble sendt in til rep fra den butikken :w00t: ) har ikke fått den enda(leverte onstdag for 1 1/2 uke siden), gleder meg!!!!

Lenke til kommentar
Kj0pte den brukt, saa faar det nokk ikke paa noe garanti :cry:, men kan vell alltids h0re naar jeg kommer hjem ;)

edit: Bor i troms0

Mobilen er mindre enn ett år gammel hvis den ikke ble kjøpt med eeen gang den kom til landet. Da er den kanskje noen dager mer.

Dette går på garantien.

edit: i dag (lille juleaften) er det et år siden jeg kjøpte min SX1 for 5300 kr. *mimre* :)

edit2: Jeg har hørt det samme som cartman. bør derfor ikke være noe problem.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...