Big-Boy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, helt pluteslig slokkna det blae "bakgrunnslyset" paa 67 paa sx1 min, hva kan/er galt? og hvor faar jeg fikset det? eventuelt hvor mye saann ca kommer det paa? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hei, helt pluteslig slokkna det blae "bakgrunnslyset" paa 67 paa sx1 min, hva kan/er galt? og hvor faar jeg fikset det? eventuelt hvor mye saann ca kommer det paa? Gratis. Hvor bor du? Du kan alltid levere den inn der du kjøpte den. edit: Hadde samme problem selv. Endret 23. desember 2004 av arehei Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Lever den inn til f. eks Nordialog, Zodiac eller hos forhandleren der du kjøpte den. De fikser det gratis. Hadde samme problemet med min forrige SX1. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hei, helt pluteslig slokkna det blae "bakgrunnslyset" paa 67 paa sx1 min, hva kan/er galt? og hvor faar jeg fikset det? eventuelt hvor mye saann ca kommer det paa? Gratis. Hvor bor du? Du kan alltid levere den inn der du kjøpte den. edit: Hadde samme problem selv. Kj0pte den brukt, saa faar det nokk ikke paa noe garanti , men kan vell alltids h0re naar jeg kommer hjem edit: Bor i troms0 Endret 23. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, helt pluteslig slokkna det blae "bakgrunnslyset" paa 67 paa sx1 min, hva kan/er galt? og hvor faar jeg fikset det? eventuelt hvor mye saann ca kommer det paa? samme problem (5 og * tast) leverte til Siba i Trondheim(første vare som ble sendt in til rep fra den butikken ) har ikke fått den enda(leverte onstdag for 1 1/2 uke siden), gleder meg!!!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Kj0pte den brukt, saa faar det nokk ikke paa noe garanti , men kan vell alltids h0re naar jeg kommer hjem edit: Bor i troms0 Mobilen er mindre enn ett år gammel hvis den ikke ble kjøpt med eeen gang den kom til landet. Da er den kanskje noen dager mer. Dette går på garantien. edit: i dag (lille juleaften) er det et år siden jeg kjøpte min SX1 for 5300 kr. *mimre* edit2: Jeg har hørt det samme som cartman. bør derfor ikke være noe problem. Endret 23. desember 2004 av arehei Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Etter hva jeg har hørt, så er det to års garanti på Siemens-telefoner. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Etter hva jeg har hørt, så er det to års garanti på Siemens-telefoner. fordeom jeg ikke har kvitering? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Etter hva jeg har hørt, så er det to års garanti på Siemens-telefoner. fordeom jeg ikke har kvitering? Når Siemens gir 2 års garanti på sine produkter, og produktet er maks 1 år gammelt, så bør det være gratis ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå