Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har 512 ddr(400) som holder på å teste med memtest86. Hvor lang tid tar dette egentlig? Nå står den på nesten 10 timer... Ingen anelse om hvor lang tid dette vil ta jeg. Noen som har brukt denne testen som vet ca. hvor lang tid det skal ta å gjennomføre? Og er det dårlig om jeg hadde litt over 1.1 millioner "errors" ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Den kan stå så lenge den vil, den blir aldri ferdig. 1,1 millioner feil er for mye, minnet skal være feilfritt om du kjører alt på std. hastighet/timings (HK, RAM, CPU osv.). Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvordan starter man denne testen ? skal jeg brenne isoèn også la den boote nå rjeg starter maskinen ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja. Evnt bruke floppy. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvor får jeg tak i floppyfilen a ? og skal jeg bare lå floppyen stå i ved booting ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Last ned install-filen - Pakk den ut - Sett inn en tom floppy - kjør "Install.bat" - la floppy'en stå i - reboot (la floppy stå som første "boot device") Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvor lang tid kan denne testen ta og er den komplisert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå