Fikseren Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg har kjøpt meg NorthQ 3312 Giant UFO... akkurat nå er det ingen som helst tester eller noe om den, så jeg sjangset litt her,, har en AMD Athlon 64 3000+ socket 754... Tror dere denne kan tilsvare disse Populære Zalman kjølerene???!?! *Rettet dårlig emnefelt, trådstarter bes lese retningslinjer og nettikette* Endret 23. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Har du fått montert den eller? Men altså den er ikke bare stor den er STOOOOR!! Den er nokk bedre en den Zalman 7000(Som blant annet jeg har). Det er en av samma type som er blitt postet her men det er en sånn Silent X. http://www.nvnews.net/reviews/silenx_ixtre...ler/index.shtml Hvis den yter det samme som den Silent X greia så er den DRIT bra. Men det spørs litt på rom tempen i det rommet de folka testa den i. Endret 23. desember 2004 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Oi jeg tenkte ikke den var så stor! hmm har ikke montert den enda, men jeg må nokk gjøre noe drastisk viss den er 14cm bred! Vis jeg prøver den, og den ikke passer... kan jeg sende den tilbake da??? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er ikke sikker på om du får levert den tilbake vet ikke helt åssen det systemet til komplett et. Men det burde gå an. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Er ikke sikker på om du får levert den tilbake vet ikke helt åssen det systemet til komplett et. Men det burde gå an. Ok.. Håper det går and viss ikke har jeg nesten kastet bort 400kr... Når jeg skal montere den, må jeg ta ut hele HK?? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tror du må ta ut hele hket. Men det spørs om det følger med sånn bakplate eller ikke. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Et spørsmål. Hvor høy er den på undersiden? Har nemlig ytterkant av chipsettet mitt ca 4,5-5 cm unna senter av cpuen min. Og kjøleren på den er 3 cm høy. får jeg plass???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå