Gå til innhold

Nytt skjermkort IDAG!

TrygveK

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har klart å svi av mitt skjermkort og SKAL kjøpe et nytt idag. Jeg lurer derfor på om dere kan anbefale noen skjermkort som enten datakjeden eller digitalimpuls (begge i Møller)gata) har på lager.

www.digitalimpuls.no

www.datakjeden.no

De har henholdsvis anbefalt;

Leadtek GeFORCE 6600GT 128MB Retail

AGP 128MB DDR/ TV-out/DVI, A6600GT

(http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=8119)

Point of View GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP DVI, VGA, Tv-ut, DIII

(Datakjeden)

Setter stor pris på tilbakemelding. Ok, jeg ahr ikek peiling - men det er AGP port. Burde jeg oppgradere til PCIExpress????

Setter stor pris på konkrete tilbakemeldinger :-)

Trygve

NB! For å sjekke hvordan maksin jeg har kan dere se på min "signatur"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem vil ha bundle? Er jo bare en masse rør. Utdaterte spill etc... Kjøp retail. Da får du det du skal ha. Nemlig skjermkort! :dribble:

Joa er enig med deg i de fleste sammenhenger, men å kjøpe PoV kortet med doom3 for 100 kr mer enn uten er ganke kjekt hvis man skal spille doom3 da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Hvem vil ha bundle? Er jo bare en masse rør. Utdaterte spill etc... Kjøp retail. Da får du det du skal ha. Nemlig skjermkort! :dribble:

Regner med at du mener bulk, og ikke retail? Det er i retail-versjonene at du får med masse crap.

Lenke til kommentar

det er ikke så viktig med bundle men...

jag hadde et creative radeon 9600 256mb før. det var noe mong med kortet så jeg sendte det inn til servis og support(effetkt.no) og de sendte et radeon9600 256mb tilbake. men med det radeon kortet så fulgte det med 2 spill(splinter cell 2og bf1942) jeg hadde planer om å kjøpe meg splnter cell men så fulgte det med skjermkortet.

2 spill gratis :p

ps.noen som vet hva som følger med xfx kortene?

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

jag hadde et creative radeon 9600 256mb før. det var noe mong med kortet så jeg sendte det inn til servis og support(effetkt.no) og de sendte et radeon9600 256mb tilbake. men med det radeon kortet så fulgte det med 2 spill(splinter cell 2og bf1942) jeg hadde planer om å kjøpe meg splnter cell men så fulgte det med skjermkortet.

2 spill gratis  :p

Dette følger med XFX kortet.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

2 spill gratis  :p

Dette følger med XFX kortet.

takker så mye. fulgte jo med en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...