TrygveK Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Heisann, Jeg har klart å svi av mitt skjermkort og SKAL kjøpe et nytt idag. Jeg lurer derfor på om dere kan anbefale noen skjermkort som enten datakjeden eller digitalimpuls (begge i Møller)gata) har på lager. www.digitalimpuls.no www.datakjeden.no De har henholdsvis anbefalt; Leadtek GeFORCE 6600GT 128MB Retail AGP 128MB DDR/ TV-out/DVI, A6600GT (http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=8119) Point of View GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP DVI, VGA, Tv-ut, DIII (Datakjeden) Setter stor pris på tilbakemelding. Ok, jeg ahr ikek peiling - men det er AGP port. Burde jeg oppgradere til PCIExpress???? Setter stor pris på konkrete tilbakemeldinger :-) Trygve NB! For å sjekke hvordan maksin jeg har kan dere se på min "signatur" Lenke til kommentar
mylife Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er et helt greit kort. Skal du ha Pci standard må du ha nytt hk og ny ram.... Ingen billiig affære. Lenke til kommentar
TrygveK Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ja, glemte å si hvor mye jeg ahdde tenkt å bruke; ca. 2.000,- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) da er 6600gt et bra valg! men kjøp agp versonen! den yter like bra som pciE versonen og du slipper å kjøpe nytt hk også! Endret 23. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
TrygveK Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Er det noen forskjell på Leadtek eller PoV??? Noen dere vil anbefale kanskje??? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 står ingen ting om bundle på leadtek linken, men pow pleier å ha bra bundle, så jeg ville gått for det! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 står ingen ting om bundle på leadtek linken, men pow pleier å ha bra bundle, så jeg ville gått for det! vet noen hav som følger med xfx kortene? (bundle på xfx kortene) Lenke til kommentar
mylife Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvem vil ha bundle? Er jo bare en masse rør. Utdaterte spill etc... Kjøp retail. Da får du det du skal ha. Nemlig skjermkort! Lenke til kommentar
hds Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvem vil ha bundle? Er jo bare en masse rør. Utdaterte spill etc... Kjøp retail. Da får du det du skal ha. Nemlig skjermkort! Joa er enig med deg i de fleste sammenhenger, men å kjøpe PoV kortet med doom3 for 100 kr mer enn uten er ganke kjekt hvis man skal spille doom3 da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvem vil ha bundle? Er jo bare en masse rør. Utdaterte spill etc... Kjøp retail. Da får du det du skal ha. Nemlig skjermkort! Regner med at du mener bulk, og ikke retail? Det er i retail-versjonene at du får med masse crap. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) det er ikke så viktig med bundle men... jag hadde et creative radeon 9600 256mb før. det var noe mong med kortet så jeg sendte det inn til servis og support(effetkt.no) og de sendte et radeon9600 256mb tilbake. men med det radeon kortet så fulgte det med 2 spill(splinter cell 2og bf1942) jeg hadde planer om å kjøpe meg splnter cell men så fulgte det med skjermkortet. 2 spill gratis ps.noen som vet hva som følger med xfx kortene? Endret 23. desember 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) det er ikke så viktig med bundle men... jag hadde et creative radeon 9600 256mb før. det var noe mong med kortet så jeg sendte det inn til servis og support(effetkt.no) og de sendte et radeon9600 256mb tilbake. men med det radeon kortet så fulgte det med 2 spill(splinter cell 2og bf1942) jeg hadde planer om å kjøpe meg splnter cell men så fulgte det med skjermkortet. 2 spill gratis ps.noen som vet hva som følger med xfx kortene? Dette følger med XFX kortet. Endret 23. desember 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 det er ikke så viktig med bundle men... jag hadde et creative radeon 9600 256mb før. det var noe mong med kortet så jeg sendte det inn til servis og support(effetkt.no) og de sendte et radeon9600 256mb tilbake. men med det radeon kortet så fulgte det med 2 spill(splinter cell 2og bf1942) jeg hadde planer om å kjøpe meg splnter cell men så fulgte det med skjermkortet. 2 spill gratis ps.noen som vet hva som følger med xfx kortene? Dette følger med XFX kortet. takker så mye. fulgte jo med en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå