Øsse Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har nå lagt inn Windows på nytt og omarrangert litt og sånn. Tenkte å flytte Windows over på en S-ATA disk, men det ble ikke noe av. Spill derimot skal nå ligge på en S-ATA. Er det noen hensikt i å legge inn Windows på nytt bare for å flytte det over på en S-ATA? Og får jeg i det hele tatt merkbar ytelse av at jeg har flyttet spillene? S-ATA-disken min IDE-disken min IDE-disken tror jeg begynner å bli litt trøtt etterhvert. Har hatt den en god stund. Seagaten er splitter ny. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvilken type S-ATA er det da? Hvis du bytter fra å ha installert en Windows (XP) installasjon på en P-ATA eller S-ATA på samme rpm så er det nok ingen forskjell. Men hvis P-ATA disken er f.eks 5400rmp, og S-ATA Disken er 7200rpm da merker du nok en (liten) forskjell... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 du vil ikke merke noe økt ytelse på å flytte, men om man merker forskjell kommer helt ann på hvor flaskehalsen i systemet ligger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå