Qwert123 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette emnet.... men det jeg lurte på var om dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBB30 lyset gjør at for eksempel noe UV reaktivt lyser? og finnes det UV reaktige etches? Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tror dette emnet passer best under "Case-mods" kategorien... Men uansett: UV-katoder gjøre at andre UV-reaktive ting lyser ja. Vet ikke om det finnes noen UV-reaktive etches, men du kan jo se på Microplex om de har det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Du kan jo alltids bruke denne til å få ting til å lyse. Er ikke sikker på om man kan tusje uten på etchet. Man mange hvite tingen lyser jo opp, så har du ett hvit etch kan det jo hende det lyser opp. Endret 28. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Fluoriserende ting lyser opp i mørket. Så tegn med markeringstusjer Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 det lyser opp, har det sjøl ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå