Gå til innhold

Anders Leipsland forlater HW.NO i protest !!!!

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-05 22:42, the_ruthless skrev:

Ahem. Kan tenkes jeg ikke følger godt nok med, men... Hvor kommer det fra at Anders skal slutte? Han er jo HW.NO-forumet's kosegutt & super-kar og 1337-man nummer 1?

Om han slutter, tror jeg flere bra folk vil følge han. (Til dit gresset er grønnere.) Det er ikke nødvendigvis en bra ting for forum-aktiviteten her.

"May the Cow be with you all!"

Jaja, snakk for deg selv. Du er sikkert den eneste som koser med han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-05 22:28, MrA| skrev:

Blir dette sett på som en seriøs post? Men vil mannen dra fra det fine og usmakelige miljøet her så får han lov av meg. Jeg syntes det helt for jævlig dårlig forumet er sinnsykt bra, man får ikke svar på spørsmål men det driter jeg i
:grin:
! Dette er ikke et hardware forum dett er et "Åssen sofa bruker du?, Pepsi-Twist smaker dritt, Cola er bedre enn Pepsi forum", men det er det som gjør forumet så ***** bra. Bra at vi blir kvitt folk som virkelig hjelper andre :razz:, da er det fritt for "Pepsi smaker dritt" poster.

Idiot.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 22:41, eivtorg skrev:

Quote:

Den 2002-06-05 22:31, MrA| skrev:

Er det bare meg eller er dette forumet stappfullt av unger som ikke kan en dritt om pc, men lager heller bullshit poster?

Hva er "unger" i dine tanker ?

Opp til 18 ? 16 ? Jeg er nemlig under der, betyr det at jeg "ikke kan en dritt om pc" eller bare lager "bullshit poster" ?

ET

Du trenger ikke være det, men jeg har merket meg at det er noen av de også. JEG er 17 selv, og når jeg sier unger mener jeg 13-15 år. Sorry hvis du ble fornærmet.

Lenke til kommentar

Quote:

Jaja, snakk for deg selv. Du er sikkert den eneste som koser med han.

"Kosegutt" er et uttrykk. En "kosegutt" er altså en som er tøff, kul, grei, kan mer data-ting enn gjennomsnittet av landets befolkning og som man på enkelte vis ser opp til. Det er ikke egentlig relatert til homser eller sånt. (Men alltid morsomt å plage homofober, still.)

http://www.minipuz.tk

Mvh,

Tore Jakob Haugen

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-06-05 22:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 22:43, snesoey skrev:

Han har ikke bare tatt ferie da?

nei ha sa det i #hw.no@undernet ..

logg:

[21:42] * phunkee bestemte seg for å forlate HW.no i dag

[21:42] <K-DoG> phunkee: hva??

[21:42] <sosohal> phunkee; whut?!

[21:42] <|00cool|> forlata hw.no ? ? ?

[21:42] <phunkee> jepps

[21:42] <|00cool|> why ?

[21:42] <K-DoG> phunkee: fortell

[21:42] <phunkee> for lang tid mellom gode diskusjoner og for mye bullshit

K-DoG = meg ..

phunkee = hoved personen i emnet

Sosohal = sosohal

|00cool| = The_Creator

du ser nå??

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 22:41, eivtorg skrev:

Quote:

Den 2002-06-05 22:31, MrA| skrev:

Er det bare meg eller er dette forumet stappfullt av unger som ikke kan en dritt om pc, men lager heller bullshit poster?

Hva er "unger" i dine tanker ?

Opp til 18 ? 16 ? Jeg er nemlig under der, betyr det at jeg "ikke kan en dritt om pc" eller bare lager "bullshit poster" ?

ET

Nei det gjør jo SELFØLGELIG ikke det..

Men "unger" brukes generelt ved dårlige/teite svar!

Det må du jo skjønne!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 22:49, the_ruthless skrev:

"Kosegutt" er et uttrykk. En "kosegutt" er altså en som er tøff, kul, grei, kan mer data-ting enn gjennomsnittet av landets befolkning og som man på enkelte vis ser opp til. Det er ikke egentlig relatert til homser eller sånt. (Men alltid morsomt å plage homofober, still.)

Plage homofober, værdens gamleste forsvars linje for skaphomser. Stikk og kos med anders du nå, ikke kast vekk mere tid her. Husk, Tid er kos!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 22:54, SunChaser skrev:

Plage homofober, værdens gamleste forsvars linje for skaphomser. Stikk og kos med anders du nå, ikke kast vekk mere tid her. Husk, Tid er kos!

Tja. Når man plager homofober med å selv virke så totalt homo som mulig uten å faktisk være det? Vet ikke helt om jeg ville kalle det å være skaphomo... Er ikke skaphomoer nokså nært beslektet med homofober, uansett? Altså, er redd for...?

Noen andre enn meg som ser at dette er off-topic?

Lenke til kommentar

dette er også en oppfordring til hartge:

har du glemt hvordan du sletter poster, og slår ned på slemme postere? eneste du gjør for tiden er jo å stenge poster! (stenginga er ikke poenget, du gjør en ypperlig jobb)

vi må få vekk ugresset! det tærer oss i rota. hvis vi ikke får vekk all idiotien blant 'newkids' (som jeg liker å kalle dem) så kommer forumet til å gå under. anders er bare den første av mange.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 22:54, sosohal skrev:

Han kunngjorde det nok på IRC ja. På #hw.no på Undernet. Får benytte sjansen til litt promotion. :wink:

Så det var slutten på den epoken.

Men, de fleste epoker har en renessanse.

Vi får se..

Lenke til kommentar

Vell, vet ikke hvorfor enkelte ikke bare kan "ignorere" idiotiske poster. Fatter ikke at så mange engasjerer seg. Ignorer dem, det er internet, får ikke luka it idiotien. Men som sakt, enkelte bor sikkert fremmom monitoren og da er det vell litt greit at det er orden der man bor.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt mye bra på dette forumet, men det har vært en økning i useriøse og latterlige poster for å si det mildt. Enkelte "barn" her inne skriver og uttrykker seg som om de har drukket sin første pils (tenker ikke på feilskriving osv., men uttrykksmåte, banning, drittslenging etc). Og de hisser seg for den minste detalj...

Hva med å opprette et junior forum??? Etter 50 "veloppdragne" poster så slippes de inn i varmen? Bare en syk tanke på en altfor varm kveld...god natt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...