CNesset Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er en ganske stor fan av Queen og lurer på hva andre synes om musikken dems.. Hva synes dere??? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Queen: Fantastisk. Tidenes rockeband med tidenes vokalist. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Queen: Fantastisk. Tidenes rockeband med tidenes vokalist. Riktig, det eneste er hans merkelige opptreden på konserter Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er en ganske stor fan av Queen og lurer på hva andre synes om musikken dems.. Hva synes dere??? bra, men metallica er bedre, i og med at de fortsatt lever og skriver ny, kjempeBEST musikk Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er en ganske stor fan av Queen og lurer på hva andre synes om musikken dems.. Hva synes dere??? bra, men metallica er bedre, i og med at de fortsatt lever og skriver ny, kjempeBEST musikk Nå er faktisk musikken til Queen bedre skrevet Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er en ganske stor fan av Queen og lurer på hva andre synes om musikken dems.. Hva synes dere??? bra, men metallica er bedre, i og med at de fortsatt lever og skriver ny, kjempeBEST musikk Nå er faktisk musikken til Queen bedre skrevet må dessverre skuffe deg der Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er en ganske stor fan av Queen og lurer på hva andre synes om musikken dems.. Hva synes dere??? bra, men metallica er bedre, i og med at de fortsatt lever og skriver ny, kjempeBEST musikk Nå er faktisk musikken til Queen bedre skrevet må dessverre skuffe deg der Du har jo ikke peiling Johannes Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Liker ikke Queen. Syns det er grapsen musikk. Til dere som kommer til å kommentere dette inlegget (vet det kommer noen kommentarer), "sevorrebryrmæ". Min mening er nå min mening... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg er en ganske stor fan av Queen og lurer på hva andre synes om musikken dems.. Hva synes dere??? bra, men metallica er bedre, i og med at de fortsatt lever og skriver ny, kjempeBEST musikk Nå er faktisk musikken til Queen bedre skrevet må dessverre skuffe deg der Du har jo ikke peiling Johannes hyyyyyyyyysj, nå vet alle hva jeg heter, CHRISTIAN. og nå føler jeg at det her begynner å bli personlig, og at det ikke handler om hvem som har best musikk av !!!METALLICA!!! og queen EDIT: tegnsetting Endret 23. desember 2004 av SGE7000 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er en ganske stor fan av Queen og lurer på hva andre synes om musikken dems.. Hva synes dere??? men metallica er bedre, i og med at de fortsatt lever og skriver ny, kjempeBEST musikk hahaha!!! snakk om å ha peiling!!! HAHAHAH!!!!! Queen pryle metallica!!!! eneste skiva til Queens som jeg ikke har likt er den siste de ga ut. jævla sutre album! jazz skiva er best! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 eneste skiva til Queens som jeg ikke har likt er den siste de ga ut. jævla sutre album! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er en ganske stor fan av Queen og lurer på hva andre synes om musikken dems.. Hva synes dere??? men metallica er bedre, i og med at de fortsatt lever og skriver ny, kjempeBEST musikk hahaha!!! snakk om å ha peiling!!! HAHAHAH!!!!! Queen pryle metallica!!!! eneste skiva til Queens som jeg ikke har likt er den siste de ga ut. jævla sutre album! jazz skiva er best! for å si det som det er, er begge band av tidenes absolutt beste. hvilket av dem som er best går helt på mening og musikksmak Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du kan få mene akkurat hva du vil for min del, smaken er jo som baken....delt Har vært fan av Queen i mange år, faktisk helt siden begynnelsen av 80-tallet. Utrolig mange gode plater og enkelt låter, Freddie var en genial vokalist/komponist! Foretrekker de tidligste platene deres, men synes alt er bra. Soloplata til Freddie derimot er ikke så mye å skryte av, ekstremt klissete popsøl. Brian May har heller ingen høy stjerne hos meg som soloartist. Mener ikke hans glitrende gitarspill da. Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Som en eller annen her på forumet sa engang: "Å diskutere musikksmak er som å pisse i motvind!" Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Du kan få mene akkurat hva du vil for min del, smaken er jo som baken....delt Har vært fan av Queen i mange år, faktisk helt siden begynnelsen av 80-tallet. Utrolig mange gode plater og enkelt låter, Freddie var en genial vokalist/komponist! Foretrekker de tidligste platene deres, men synes alt er bra. Soloplata til Freddie derimot er ikke så mye å skryte av, ekstremt klissete popsøl. Brian May har heller ingen høy stjerne hos meg som soloartist. Mener ikke hans glitrende gitarspill da. Nå er jo Living On My Own og Let's Turn It On to av de kuleste sangene hans da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 "Å diskutere musikksmak er som å pisse i motvind!" ja, å litt av det pisse som kommer tilbake skulle han som liker metallica bedre enn Queen fått i tryne! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du kan få mene akkurat hva du vil for min del, smaken er jo som baken....delt Har vært fan av Queen i mange år, faktisk helt siden begynnelsen av 80-tallet. Utrolig mange gode plater og enkelt låter, Freddie var en genial vokalist/komponist! Foretrekker de tidligste platene deres, men synes alt er bra. Soloplata til Freddie derimot er ikke så mye å skryte av, ekstremt klissete popsøl. Brian May har heller ingen høy stjerne hos meg som soloartist. Mener ikke hans glitrende gitarspill da. som jeg sa: for å si det som det er, er begge band av tidenes absolutt beste. hvilket av dem som er best går helt på mening og musikksmak Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 "Å diskutere musikksmak er som å pisse i motvind!" ja, å litt av det pisse som kommer tilbake skulle han som liker metallica bedre enn Queen fått i tryne! *report* hah! hva sier du til det!??! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 som jeg sa:for å si det som det er, er begge band av tidenes absolutt beste. hvilket av dem som er best går helt på mening og musikksmak kan si det på den måten, men det er behagli å høre på vokalen til Freddy: en glitrende bra svevente vokal, mot Hetfields: dårlige umusiklaske fresing! ps: max payne 2 er bra :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) *report*hah! hva sier du til det!?? haha! liker å bli rappotert for å lage spøker her på forumet(ikke at det her skjedd før ) men fra spøk til alvor! jeg er enig med deg at metallica er bra, spes st.anger plata, men queen er bare mye bedre! Endret 23. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå