fxwz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Når jeg går innpå en av hardiskene mine inne på min datamaskin...så låser alt seg...så får jeg beskjed om å sende feil rapport....og deretter lukker explorer.exe!.. Noen som har vært borti dette før? eller har noen tips? Her et slikt bilde av situasjonen: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Explorer.exe er selve skallet til windows.. Skulle tro en reinstall ville gjort susen. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) reinstall vil si? formatere hele pakka eller nå sånt? EDIT: Jeg vet da hva explorer.exe er da......ekke helt kårka heiller shø Endret 25. desember 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ja, formater partisjonen windows ligger på og legg inn winsows på nytt... Da har man en "frisk og ny" start.. god jul Nattinatt.. Legger meg nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ekke helt kårka heiller shø du visste jo ikke hva reinstall var Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Bare prøv å slå av explorer.exe og velg fil og start prosess og skriv inn explorer.exe, vert forsøket Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 hmm...det har jeg allerede gjort.....det er jo d jeg må gjøre for hver gang maskina blir klikk! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Fant ut at det kanskje kunne være lurt å lage en ny bruker..å det funket faktsik..maskina er som ny nå.......og programmene er her og slikt så jeg tok å bælma den der gamle brukeren min te hælvætt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå