Aetius Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har nå bygget ny maskin til mine foreldre, og godt er det, for snart etter tok den gamle kvelden. Litt FOR snart, faktisk, for jeg hadde ennå ikke fått overført de gamle mailene og adresselistene deres fra Outlook på den gamle maskinens C:-disk. Disken er fremdeles OK, så jeg har satt den inn i den nye maskinen, men hvordan kan jeg få trukket ut mailarkivet etc fra Outlook som er installert på en harddisk som ikke lenger er C: (og heller ikke kan bli det, da den gamle maskinen er kaputt)? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Søk etter .pst filer (husk å søk bland hidden filer, system, osv) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det vil vel bare funke dersom mailene er ekportert til .pst-filer, noe de ikke er. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Forutsetter at du bruker den ekte Outlook, og ikke Express. Da skal den på norsk utgave ligge som pst-filer i mappen "C:\Documents and Settings\%username%\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook\Outlook.pst" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå