ProXymus Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg holder på å lage en "teller" til siden min som skal vise hvor mange som har besøkt siden pr dag. Derfor skal jeg hente alle brukerne i databasen hvor unix timestamp ikke er mindre enn timestamp for 00:00 idag. Hvordan er det mulig å få nøyaktig timestamp for starten av hver dag? Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Fant ut av det $today = mktime(0, 0, 0, date("n"), date("j"), date("Y")); Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg mener det er getdate() som skal brukes istedet for date() date() lager en formatert streng mens getdate() henter ut datoinformasjon fra en unix timestamp. Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ja men getdate lager en array, du kan ikke hente det med funksjonen. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 øh.. jo? hva skulle ellers være vitsen? $d = getdate(); $d['mon']; Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 ja men da plaserer du den i en variabel først.. det gjorde jeg ikke med date Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå