intel_inside Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei er lei viftestøy og prøver unngå vannkjøling. Nexus Breeze er midt i blinken prestasjonsmessig, men det er dessverre litt for høyt (53,5 cm) til å få plass hos meg (max. 47 cm). Er det noen som vet om lignende støydempede kabinetter? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Disse er støydempet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070A og dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070B dette også http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2274 Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Takk for svar! Lian Li PC6070A ser jo konge ut, samt er lav nok. Tror jeg går for den Lenke til kommentar
schwami Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Om du ønsker et alternativ i en mindre prisklasse, finnes dette: Antec Sonata Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Eventuellt et Arctic cooling silentum t1/t2 Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Takk for svar schwami og Netforce, Antec Sonata er lovende, men skjønner ikke helt hvorfor de har kostet på seg doble plater til støydemping for så å gjennomborre sideplaten med firmalogoen... Arctic Cooling har for liten plass til mitt bruk, men absolutt et kabinett å vurdere i slike sammenheng. Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Det ble Lian Li PC6070A. Bestilte i går, så det blir mekking i romjulen Lenke til kommentar
legofred Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Antec Sonata er lovende, men skjønner ikke helt hvorfor de har kostet på seg doble plater til støydemping for så å gjennomborre sideplaten med firmalogoen... For å få inn kald luft til PSU, hevder Antec selv, det er altså et bevisst valg. Men det høres ikke bra ut med tanke på støy, og støv. Går hullene tvers igjennom begge platene i sidedøren? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det ble Lian Li PC6070A.Bestilte i går, så det blir mekking i romjulen Du vil ikke angre. Det er et supert kabinett, også veldig lekkert. Eneste jeg ikke helt liker ved mitt oppsett er at det blir veldig varmt inni. Men tror nok at støvet er skyld i noen av de ekstra gradene hos meg Lenke til kommentar
klidep Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har samme kabinett og er kjempefornøyd. En ting er lavt støynivå, i tillegg er det lekkert å se på, enkelt å arbeide med og av en solid kvalitetsutførelse. Noe høyere kabinett-temperatur grunnet et begrenset antall vifter, noe som igjen selvsagt reduserer støy. Husk å rengjøre støvfilteret i fronten ved jevne mellomrom. Dette tettes igjen med tiden, noe som bidrar til økt temperatur. Kjøp gjerne alu-deksler til DVD, Disk etc. Dette gjør mye for inntrykket med åpen dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå