nree Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei... jeg er nå blitt ganske opptatt av sikkerheten på min datamaskin og som de fleste vet er Brannmur og Antivirus noe av det viktigste på sikkerhet og selv bruker jeg pakken av: Norman Antivirus v5.7 (Med Tele2 lisens gjennom brebånd) NOD32 Antivirus System v1.957 (Med ORGINAL lisens!!! ) ZoneAlarm Free Edition 5.5 (Med free lisens ) Og selfølgelig alle oppdateringer fra WindowsUpdate. Så lurte jeg veldigdt på hva DU bruker! Har du noen tips? Hva er bra med dine sikkerhets programer? Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ingen som bruker virus programmer? Lenke til kommentar
akh Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Har mac På windowsmaskinen min bruker jeg NOD32 og Zone Alarm Pro. Samt diverse anti- spyware/adware-programmer. Og Opera som nettleser og e-postprogram, så jeg slipper hijacking, spyware og slik dritt. Endret 23. desember 2004 av akh Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 goggen90: det er vel ikkje så lurt å bruke fleire antivirus program på same maskin, har høyrt at det kan skape problem. eg bruker norton antivirus 2004 (skal skifte når lisensen går ut) og zonealarm brannmur (gratis versjon). eg bruker og ad aware, spybot og spywareblaster. firefox (evt. opera) er hovudnettlesaren min, og eg har alle windows oppdateringar. Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 goggen90: det er vel ikkje så lurt å bruke fleire antivirus program på same maskin, har høyrt at det kan skape problem. eg bruker norton antivirus 2004 (skal skifte når lisensen går ut) og zonealarm brannmur (gratis versjon). eg bruker og ad aware, spybot og spywareblaster. firefox (evt. opera) er hovudnettlesaren min, og eg har alle windows oppdateringar. bruker også firefox som hovednettleser! Jeg syns de går helt fint med 2 virus program og det har ikkje vert noe problemer med det tror jeg... Norman finner reklame og NOD32 finner virus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå